• Ooh wat ben ik toch weer in de stemming om topics te openen. Maar oke. Waar ga je naartoe als je alleen wilt zijn? Of wilt na denken?
    Ik kruip gewoon op het dak en zet mij daar neer ^^

    mn kamer


    Why don't you break my heart

    Mijn kamer, en als er iemand is de wc.


    Your make-up is terrible

    Dan ga ik douchen.


    rules don't stop me

    Leuk op het dak. ^^
    Ik .. ben eigenlijk nooit in die stemming .. maar dan ga ik graag naar de kamer van mijn broer.. als hij daar niet is tenminste..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    mn vensterbank of mijn zit hoek....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    kamer of achter de pc.

    Heb ik niet Ö


    Niet geschoten is altijd mis..

    In mijn kamer. Dan neem ik mijn MP3 en zet die op het luidst, yeah that's tha shit. En meestal, eigenlijk alleen als het nog licht is of schemering, en dan ga ik een eindje wandelen zonder dat iemand het weet. Da's meestal als ik het helemaal beu ben thuis.

    De achtertuin of de wc.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mijn kamer, in de vensterbank; computer of ik ga een eindje lopen.


    I am an idiot, I move.

    Boven in mijn claustrofobie-kamertje.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Kamer, computer of de tuin en dan als het regent want dan is er toch niemand.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik haat alleen zijn
    Ik kruip meestal achter de Computer ;)


    Your Butt is Mine!

    Ik ga dan meestal een stuk fietsen naar de Maas en ga dan ergens aan de oever zitten en houtjes snijden ofzo..tis er meestal wel rustig behalve in de zomer dan heb je altijd van die gezinnen die er gaan BBQen -_-


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    me kamer, waar daar zit ik meestal al,, maar dan kruip ik op me stoel in de hoek..
    en op school heb ik het ook vaak, dan ga ik daar naar de wc >.<


    Nvt