• Hey mensen.Ja ik ben dus van plan om morgen met een ander kapsel naar school te gaan.Sommigen hier kennen mij wel,en weten wel hoe ik meestal me haar heb.Dat is dus ehm,..een beetje Emo/scene achtig volgens mensen.In mijn FB staan wel foto's daar van.Maar ik ben dat haar een beetje flauw.Ik wil mijn haar nu dus gwn los,en gwn met slag ensoow,En ik vind dat veel mooier lijken,en ik heb al veel reactie's gekregen dat dat ook super mooi staat.Maar op school kennen ze mij dus niet anders als met dan emo/scene haar,.En meestal als ik met wat nieuws kom,schelden ze me uit,of lachen ze me uit. ik ben dus bang dat ik morgen wel uitgescholden word.,Maar tog wil ik er bij lopen zoals ik wil! dus ik ga morgen gwn met dat haar naar school,Hoe ik het nu wil.Dat is dus gwn met slag ensoow.
    Maar wat moet ik doen,als ik weer uitgelachen word,Of stomme commentaar krijg?.


    foto van Hoe mijn haar altijd is; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=113925


    DEZE FOTO IS HOE IK HET MORGEN WIL DOEN.http://www.quizlet.nl/foto.php?id=118902


    Missgien zien jullie hem nu wel

    Hebben jullie tips voor als ze dom gaan doen? :$


    x!


    Sometimes it's best not to care.

    de 2e foto kan ik niet zien ?


    I solemny swear i am up to no good

    idd de tweede doet het niet


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik kan die tweede foto niet zien :X


    Some people make the world special just by being in it

    Missgien nu wel? Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Dat laatste plaatje kan ik niet zien? Maar wat die reacties betreft: er gewoon boven staan! Ik heb me haar ook eens drastisch anders gedaan. Ik had blond futloos haar. Ging ik naar de kapper. had ik die dag erna blond/bruin haar en het haar van Bill, niet dat het recht overeind stond, maar dat vorige, dat het bovenop alleen wat ruig is. Iedereen was in shock, maar vond het fantastisch! Jij moet blij zijn dat je dat allemaal durft met je haar, andere saaaaie mensen houden hun haar 100 jaar hetzelfde. Respect voor jou!
    Good luck!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heartbounce schreef:
    Missgien nu wel? Ö


    nee nog steeds niet


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ik vind dat je moet doen waar je je goed bij voelt.
    Als je mij mening wilt hebben moet je maar specifiek vragen. Anders word ik straks aangevallen hier omdat ze het niet begrijpen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Negeren.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet doen waar JIJ je het beste bij voelt en die commentaren negeren. Het is mss niet makkelijk maar als ze zien dat het je niets doet, zullen ze wel stoppen ^^ succes (:

    mooie foto's trouwens (:

    waarom zouden ze er dom over gaan doen ?

    ik vind het erg leuk bij je staan

    x


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind het bijde mooi, henriëtte. Maar ga gewoon naar school met het kapsel dat jij wilt. ^^ <3


    Some people make the world special just by being in it

    LovexNote schreef:
    waarom zouden ze er dom over gaan doen ?

    ik vind het erg leuk bij je staan

    x


    Dankjewel.Maar zo is mijn klas gwn.Ik heb meestal zwart aan,en vorige keer kwam ik met een blauw shirtje op school. Gaan ze meteen lullig doen van ; WAHAHA SMURF!

    -_-


    Sometimes it's best not to care.

    Lach die commentaar weg. Jij durft jezelf te zijn, hun misschien niet. (;


    Don't be a drag, just be a queen.

    Gewoon doen en negeren.

    OkéOké.Ik ga morgen het gwn doen! (H)


    Sometimes it's best not to care.