• Jup, ik ga zeiken, gewoon omdat ik daar zin in heb.
    1. Ik word gék van al die kiddo's die zichzelf duidelijk als wemo gaan kleden, en dan zo vreselijk nep boos worden als mensen 'emo' gaan roepen. Terwijl ze het eigenlijk gewéldig vinden.
    2. Ik word gék van mensen die zeggen dat alle hangjongeren racisten zijn. (Wie is hier nou de racist?)
    3. Ik word gék van een kind dat mij rasist begon te noemen voordat ik ook maar iets verkeerds tegen haar zei, en mij vervolgens 'kankerhollander' noemt. Het grappige is dat ze zelf half nederlander is.
    4. Ik word gék van het feit dat de enige 2 vriendinnen die bij mij in de buurt wonen waar ik echt mee omga, weg zijn. Ik verveel me dood en ik kan ook niet naar de andere kant van Tilburg fietsen, want ik moet nog veel doen. Zie 5.
    5. Ik moet morgen een verslag over Newton af hebben en ik moet nog zó veel doen o.o (Newton expert, iemand?)

    Zo. Ik zal vast nog wel meer te zeuren hebben maar ik heb geen zin meer om te typen.
    Nu mogen jullie, terwijl ik Ben&Jerry's ga eten. (Die eerst nog helemaal moet ontdooien. DAMNIT)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uhm, ik heb momenteel niets te zeiken?
    ZEIK NIET ZO, ZEIKWIJF. (:
    nee joking!

    Ik word er gek van dat ik 1000000 dingen voor CKV moet af hebben voor woensdag terwijl ik nieteens weet wat ik allemaal moet doen, ik word er gek van dat Rowan me negeert en ik word er gek van dat mijn beste maatje zijn mobiel nou al 4 dagen zijn telefoon uit heeft staan, en ik dus niets anders kan doen dan wachten en blijven bellen en mailtjes sturen :/


    I don't need words to feel those lips.

    SUMMERDREAMS schreef:
    Uhm, ik heb momenteel niets te zeiken?
    ZEIK NIET ZO, ZEIKWIJF. (:
    nee joking!

    Psjjj. *Kijkt zwaar arrogant*


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Psjjj. *Kijkt zwaar arrogant*

    (huil)

    Je bent aan het zeiken. En ik ben aan het huilen. Heb net een snoepje binnengesmokkelt, met veel te veel suiker. Dit is een zeiktopic, dus mag ik mijn verhaal over het gesuikerde snoepje toch wel even kwijt zeker ? :'D Nee, ik vind wel dat je gelijk hebt. :Y)


    Some people make the world special just by being in it