Als mensen te veel lijden, en echt willen dat het stopt, vind ik dat ze mogen kiezen voor euthanasie. (zeker als er geen genezing mogelijk is)
Het is trouwens hun leven.
nee, ben ik heel erg tegen. Het verlost mensen die tochal binnekort doogaan van hun pijn. Dan zijn ze misschien wel iets eerder dood, maar wel gelukkiger en zónder pijn.
xFantasy schreef: Tegen.
Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.
xFantasy schreef: Tegen.
Waarom mensen laten afzien, en gewoon in hun bed laten liggen, zonder dat ze nog iets kunnen doen.
Het is hun leven, dus als zij willen sterven, vind ik dat dat hun volste recht is.
En dat wij het moeten begrijpen als mensen veel pijn hebben.
ik heb een tijd geleden gelezen dat ze het op een baby van enkele maanden oud hadden toegepast. Tegen de wil van de ouders. dat vind ik niet kunnen.
Maar voor de rest ben ik tegen
tegen. het is namelijk niet fijn om pijn te lijden, en misschien al weet dat je dood gaat. dan kan je toch beter eerder van het leven weggaan. maar diegene moet het eerst wel aangeven dat hij/zij dat wilt
If you think something small cant make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
ik vind het heel erg maar als dat de keuze van de patient is dan zou ik het accepteren..
en als de patient zelf zegt van ik wil blijven leven is het ook heel erg maar het is de keuze van de patient en dat moet je dat dan ook accepteren...