• Het eerste deel van mijn nieuwe serie is er dan eindelijk xD How to save a life, een Harry Potter + Twilight serie. I dunno who wants to read it, but if you're bored or something :Y)

    Hier gaat het grofweg over:

    Het jaar 2025 - de zomervakantie is voorbij, wat betekent dat Lily Loena Potter voor de zevende keer op rij terugkeert naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Net als alle andere leerlingen aan de toveracademie denkt ze weer een doodgewoon studiejaar tegemoet te treden, waardoor ze dan ook nietsvermoedend (vergezeld door haar neef Hugo Wemel) met de Zweinsteinexpress op pad gaat. Maar wat als de gehele toverwereld bedreigd wordt door een groep machtswellustende vampieren - de 'Volturi's' genaamd? En wat hebben die zes vreemde en uiterst excentrieke leerlingen hier precies mee te maken? Vijf van hen horen zo te merken allemaal bij elkaar, de 'Cullens', maar wie is eigenlijk die zesde jongen, Jai Newell, die wel heel erg buiten hun bootje valt?

    Link: [url]http://www.quizlet.nl/quiz/302295/how-to-save-a-life-hptwilight--prologue/
    [/url]

    Dankje voor het maken alvast! :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb hem gelezen!
    Wil je me waarschuwen voor het volgende deel (A)?


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Ik heb hem gelezen!
    Wil je me waarschuwen voor het volgende deel (A)?


    Zal ik doen =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Thank yaa =^.^=


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Thank yaa =^.^=


    Graag gedaan hoor =) Ik ben al blij dat je 'm wil lezen =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Graag gedaan hoor =) Ik ben al blij dat je 'm wil lezen =)


    Jij maakt gewoon een orgineele serie.
    En originaliteit -wateenwoordo.O- trekt mij aan.


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    (...)

    Jij maakt gewoon een orgineele serie.
    En originaliteit -wateenwoordo.O- trekt mij aan.


    Thanx :D Zelf vind ik het ook gewoon leuk om niet van die cliché dingen te doen en mensen te verassen in het plot enzo xD Bovendien haken mensen anders toch wel af.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    .

    TeddyFace schreef:
    .


    En dat betekent...?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle