• Wie is je Bff op quizlet? Mijn bff op quizlet is Nerveus en in het echte leven ook:)

    Degene waar ik in 't echt ontzettend goed mee om ga, alles bij kwijt kan en die er altijd voor me zijn én ook nog quizlet hebben
    José & Lucas

    Heb ik eigenlijk niet echt op Q.
    Niet slecht bedoelt, ik kom met veel mensen hier wel goed overweg, en mijn BFF in rl zit hier ook, maar op Q. praat ik eigenlijk niet zo veel met haar.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Heb ik eigenlijk niet echt op Q.
    Niet slecht bedoelt, ik kom met veel mensen hier wel goed overweg, en mijn BFF in rl zit hier ook, maar op Q. praat ik eigenlijk niet zo veel met haar.

    Of misschien dan toch: KKrullie^^ Love her :3


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Enyaaaaa <3 She's my lover 'nd bestfriend hieroo ^^ En Raquel is mijn ibestie <3

    Same for me ^^
    Anneliezel<3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Inamorato & Briit ; maar dat is ook in het echte leven. Degene die ik enkel van Q ken is HappyKiss & Fabulous.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou het me godzegans niet weten,
    Tara (:
    Renée maar die ken ik in het echt. [aa ]

    LizesBIATCH: Wij zijn S.S.' dus ook hele goede vriendinnen. Zij is de belangrijkste vriendin in mijn leven. Maar Karen blijft haar BFF. en daar heb ik zeker geen problemen mee.


    ^^ Love you


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Niamh schreef:
    LizesBIATCH: Wij zijn S.S.' dus ook hele goede vriendinnen. Zij is de belangrijkste vriendin in mijn leven. Maar Karen blijft haar BFF. en daar heb ik zeker geen problemen mee.


    ^^ Love you

    Awh, nou weet ik niet wat ik moet zeggen. :9~
    Jij bent heel anders als Karen, jij bent mijn SS. 8)
    I love you more. <3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pacifier schreef:
    Niemand, ben pas nieuw

    Okeej Hallo xD


    /

    Merel Aka xDONUT =) En ze is niet alleen op Quizlet Me MFSUBFF :] .


    If You Don't Dance You hate Your Parents.