• Ik op de username van Joy die luidt LizesBIATCH.


    All was well.

    Op mijn goede schoolresultaten, op mijn dromen die ik ook écht ga proberen te voltooien en op iedereen die belangrijk is in mijn leven.


    Only losers can act the way you do

    uhm. op mijn... bandshirts [:
    op het feit dat ik een tekening voor Me vs Hero [band] heb gemaakt en dat ze um op MySpace hebben gezet! ='D

    Ohohoh! En dat ik van 3 naar 2 naar 1 tekort ben gegaan =']


    Underdog, just look at the mess you made.

    Op het feit dat ik leef xD? Nee, serieus. Uhm, ikd. Mijn haar. Soms. [/kuchkuch]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Op mijn gangsta zijn met Enyaaa! Fear us, biatches. We mean it.

    Op Krullie omdat ze nu de beste mod is geworden en heel veel doet voor onze site :3

    Op LilGoofy/Hajar.
    De allerbeste vriendin die ik ooit heb gehad en zul hebben. Ze is er altijd voor me als ik haar nodig heb, ookal heeft ze zelf verdriet ivm het overlijden van haar opa.
    Het is een kanjer!


    -

    Op Krullie omdat ze nu de beste mod is geworden en heel veel doet voor onze site :3


    Krullie?



    (bericht aangepast door een moderator)

    (...)

    Krullie?

    Oeps, ja :mrgreen:

    Op Krullie omdat ze nu de beste mod is geworden en heel veel doet voor onze site :3


    de..
    de wattes o.o
    okeeeee
    BEDANKT :D -vrolijk-

    @ Happy: Aahhww,, je bent echt een schat :D

    Op LilGoofy/Hajar.
    De allerbeste vriendin die ik ooit heb gehad en zul hebben. Ze is er altijd voor me als ik haar nodig heb, ookal heeft ze zelf verdriet ivm het overlijden van haar opa.
    Het is een kanjer!


    (A)

    Natuurlijk Me allerbestemooiste vriendin Esmée. Want ze staat altijd voor me klaar, en ze heeft vaak verdriet om haar vader en dat voor soort dingen die der bij haar thuis gebeuren,en omdat ze gewoon een GEWELDIGEMEID is.

    Duidenlijk Toch?

    (...)

    (A)

    Natuurlijk Me allerbestemooiste vriendin Esmée. Want ze staat altijd voor me klaar, en ze heeft vaak verdriet om haar vader en dat voor soort dingen die der bij haar thuis gebeuren,en omdat ze gewoon een GEWELDIGEMEID is.

    Duidenlijk Toch?


    ^^


    -

    (...)

    de..
    de wattes o.o
    okeeeee
    BEDANKT :D -vrolijk-

    @ Happy: Aahhww,, je bent echt een schat :D

    ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben trots op het niveau waarop ik toneel speel :]

    Ik ben trots op Isaa, Naan en Chiaar, want ik vind ze zo lief. n_n


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    ik ben trots op,, zo veel o.o
    ik ben trots op mensen hier van Q die blijven genieten van het leven ookal zit ze veel tegen, of mensen die verdrietig zijn maar toch blijvne praten met andere er over :)

    Ben trots op.. me vooruitgang als mod ^^
    Ben trots op.. me goede cijfers, sta als 1 van de weinige uit mijn klas geen enkele onvoldoende.