Nummer 1 is vol
Dus kun je hier verder blaten over alles wat je bezighoudt. Al kriebelt je kleine teen, tell us o.o
-
16 april 2009 - 20:4617 april 2009 - 20:25
Aurelia schreef:
Combichrist valt mee, Ik vind Hocico toch beter hoor.
Muahaha Combichrist ruleert.Niet geschoten is altijd mis..
17 april 2009 - 20:27Corpse schreef:
na alle truut oep eu stokske,zwaansde gana of ist serieus? Muhahah.
Phahaha
Edit: Ja de klok staat juist ='D
Nee, ik bedoel dus eigenlijk: Echt?Only losers can act the way you do
17 april 2009 - 20:3017 april 2009 - 20:31Emotionless schreef:
(...)Combichrist valt mee, Ik vind Hocico toch beter hoor.
Hocico is oke, ik kan niet alle aggrotech even goed waarderen.No growth of the heart is ever a waste
17 april 2009 - 20:32Aurelia schreef:
Soms is het ook Dark electro he o_O, ik denk dat het van liedje tot liedje af hangt. MAar over het algemeen Agrotech inderdaad. Ken jij Unheilig al?
(...)
Hocico is oke, ik kan niet alle aggrotech even goed waarderen.
Dat is Electro pop/Neue Deutsche HärteNiet geschoten is altijd mis..
17 april 2009 - 20:35Emotionless schreef:
(...)Soms is het ook Dark electro he o_O, ik denk dat het van liedje tot liedje af hangt. MAar over het algemeen Agrotech inderdaad. Ken jij Unheilig al?
Dat is Electro pop/Neue Deutsche Härte
Ja, tis een beetje vaag, inderdaad :']
P9 weet ik ook niet zo goed te plaatsen. En Unheilig maakt goeie muziek vind ik. Hopelijk komen ze op M'era Luna.No growth of the heart is ever a waste
17 april 2009 - 20:37Aurelia schreef:
Oeeeeh, we hebben zoveel muziek gemeen, ken jij toevallig MEgaherz? of Terminal Choice?
(...)
Ja, tis een beetje vaag, inderdaad :']
P9 weet ik ook niet zo goed te plaatsen. En Unheilig maakt goeie muziek vind ik. Hopelijk komen ze op M'era Luna.Niet geschoten is altijd mis..
17 april 2009 - 20:42Emotionless schreef:
(...)Oeeeeh, we hebben zoveel muziek gemeen, ken jij toevallig MEgaherz? of Terminal Choice?
Megaherz alleen van naam en heb ooit een nummer binnengekregen van Terminal Choice alleen dat sprak me minder aan. Misschien heb ik er te weinig naar geluisterd? Ken jij Funker Vogt? Was laatst bij de Media Markt waar ze het album Aviator voor 4 euro hadden (normaal 16) en die was net uitverkocht voor ik er kwam. En toen voelde ik me best wel genaaid =='No growth of the heart is ever a waste
17 april 2009 - 20:45Aurelia schreef:
Nee hoor, maar via Soulseek kan je me altijd toch een liedje sturen?
(...)
Megaherz alleen van naam en heb ooit een nummer binnengekregen van Terminal Choice alleen dat sprak me minder aan. Misschien heb ik er te weinig naar geluisterd? Ken jij Funker Vogt? Was laatst bij de Media Markt waar ze het album Aviator voor 4 euro hadden (normaal 16) en die was net uitverkocht voor ik er kwam. En toen voelde ik me best wel genaaid =='Niet geschoten is altijd mis..
17 april 2009 - 20:49Och, zou bij god en de duvel niet weten hoe dat moet...
Mijn persoonlijke favoriet van Funker Vogt is Black Rain. Weet niet of je het wat vindt maar maybe kun je t @ youtube checken ;]No growth of the heart is ever a waste
17 april 2009 - 20:53AAAAAAAAAAAHH!! MORGEN [:
Underdog, just look at the mess you made.
17 april 2009 - 21:11Aurelia schreef:
Niet echt iets voor mij, ik hoor amper wat ze zeggen o_O
Och, zou bij god en de duvel niet weten hoe dat moet...
Mijn persoonlijke favoriet van Funker Vogt is Black Rain. Weet niet of je het wat vindt maar maybe kun je t @ youtube checken ;]Niet geschoten is altijd mis..
17 april 2009 - 21:3217 april 2009 - 21:35Ik moet naar ut Toilet maar heb geen zin
Alcohol is for people who can afford to lose some braincells
17 april 2009 - 21:40Mijn haar ziet eruit alsof ik in een stofzuiger gestoken heb, en het dan terug nat gemaakt heb.
everything you imagined, and more...