• Oke, Janne hier heeft ergens wel een probleem.. Ik heb een vriendje, en ik zie hem echt héél graag en ik mis hem vreselijk, aangezien hij per se op een of andere trektocht moet ><
    Maar dat is allemaal positief, komt dit er bij : Vorig jaar op kamp was er echt een héél leuke jongen, & ik vind hem wel leuk. Soms droom ik zelfs over hem..Niets ergs, gewoon dat ik hem zie en dat hij zegt dat hij verliefd op me is. Maar zoiets kan nooit, aangezien ik geen gsm-nummer van hem heb & ook geen msn of zo. En toch hoop ik er ook op ..
    Wat moet ik doen? Ö

So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

je moet kiezen meid:S
    Begin in ieder geval niet iets met die andere als je nog samen bnt met je lief das gewoon gemeen.
    Overweeg bij wie je je het best zou voelen in een relatie (ok je bent al met 1 van de 2 mr je snapt m wel toch?;))
    btw if you wanna talk we are a pb from each other verwijderd xD
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

je moet kiezen meid:S
    Begin in ieder geval niet iets met die andere als je nog samen bnt met je lief das gewoon gemeen.
    Overweeg bij wie je je het best zou voelen in een relatie (ok je bent al met 1 van de 2 mr je snapt m wel toch?;))
    btw if you wanna talk we are a pb from each other verwijderd xD
    Xx

Ik weet het, dat ik moet kiezen. Maar ik zou niet weten wie. Ja, oke. Mijn vriendje ken ik wel het beste en zo, en die andere jongen zie ik nooit meer (wss) dus ..
    Dankje :)

Je kan die jongen wel opsporen :p
    Je belt gewoon naar da baasgedoe van die kamp en vraagt een of je een lijst met namen mag van wie er allemaal was toen jij er ook was
    en dan ga je die namen na op netlog/hyves
    ^^

Je kan die jongen wel opsporen :p
    Je belt gewoon naar da baasgedoe van die kamp en vraagt een of je een lijst met namen mag van wie er allemaal was toen jij er ook was
    en dan ga je die namen na op netlog/hyves
    ^^

Jep, ik ga heel droog bellen : ja mag ik ffe de naam en adres en tel.num. van ...
    en dan op netlog gaan zoeken x]
    Daar ben i knet iets te chy voor :P

(...)
    Ik weet het, dat ik moet kiezen. Maar ik zou niet weten wie. Ja, oke. Mijn vriendje ken ik wel het beste en zo, en die andere jongen zie ik nooit meer (wss) dus ..
    Dankje :)

nah ik ga hier niet voor jou beslissn dat moet jy doen mr als je die ene jongen niet eens kent..zou je er dn wl je lief voor opgeve?(nee ik zeg niet dat je dat gaat doen hoor maar stel;)) mss is zijn karakter totaal jouw type nie moest je hm beter lern knne Xp
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

(...)
    nah ik ga hier niet voor jou beslissn dat moet jy doen mr als je die ene jongen niet eens kent..zou je er dn wl je lief voor opgeve?(nee ik zeg niet dat je dat gaat doen hoor maar stel;)) mss is zijn karakter totaal jouw type nie moest je hm beter lern knne Xp
    Xx

Je hebt gelijk. En aangezien ik die jongen wss nooit meer ga zien .. Maar ik moest even mijn hart luchten, want ik zat er nogal mee :S