• Maandag kreeg k van hem te horen dat hij me al een tijdje leuk vind, hij gaf m altijd wel complimentjes enzo, maar vandaag ben k us naar hem toegeweest en hebben we gezoend, k vind hem dus echt leuk,, maar k ben bang dt hij me gaat gebruiken.
    - heeft een collega van me gebruikt voor seks, zij had altijd een zwak voor hem, want ze was vroeger verliefd op hem..

    Daar ben k ds bang voor dat hij me daarvoor ook gaat gbruiken..
    Wat zouden jullie doen?,k ben geen meisje die gaat vragen of hij me gaat gebruiken, en het is wel de ex van een vriendin van me.. [het is al ongeveer 11 maande uit, zij heeft nu een nieuwe]

    alvast bedankt, want k zt er best wel mee.
    x


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik zal gewoon met hem nemen, misschien gaat hij je niet gebruiken, doe gewoon alleen dingen die je zelf wilt! als hij zegt dat je iets moet doen wat je niet wilt moet je het niet doen!


    i'm a vampire and i will kill you

    je kan opzich met hem nemen.
    en gewoon eerlijk zijn.
    dus als je iets niet wilt, t niet doen.
    en daar moet je dan echt eerlijk in zijn.
    en naja,
    als hij dat niet accepteert, dan is hij t ook niet waard he.


    i need you like a heart needs a beat.

    Jaa, dat was k ook zeker van plan, dat k niks ga doen tegen men wil in. In ieder geval bedankt, hier kan k wel wat mee. =]


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Hmm, geeeen idee :/


    I don't need words to feel those lips.

    Ik denk,dat ik nix met hem ga beginnen. Vooral omdat hij je vriendin heeft gebruikt voor sex en als je het gevoel hebt dat hij jou ook gaat gebruiken en zit dat toch niet lekker?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Dat kan eigelijk egt niet!
    tenminste als je vriendinnen wil blijven met haar?

    Ik snap wat je bedoelt,, en jaa ik wel echt wel vriendinnen mt haar blijven, maar het is al bijna een jaar uit, ze heeft al een half jaar een ander. Waar ze hardstikke blij mee is.. Maar nu nog zit ik in twijfel..


    PINKPOP WAS SUPER=D