• euhm domme vrg:$
    ik krijg over een tijdje een I-pod(yeah)
    maar ik weet ni hoe je er liedjes op moet zetten! ik had vroeger een mp3 en gaf die immer aan iemand van de straat dat daar voor mij liedjes op moet zetten maar pppfff ik kan die ni goe af(puh) dus doe ik het liever zelf(A) voel ik me ook ni zo opdringerig(A)
    kunnen jullie me helpe?*puppyeyes*

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gewoon met zo een kabltje je Ipod aansluiten en dan mijn computer openen en je Ipod daar zoeken. En van je muziekbestanden daaar plakken en als je het snapt is het supermakkelijk! (doeg)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    downloaden via limewire ofzo
    itunes op je pc zetten
    liedjes kopieren naar itunes
    liedjes in een lijst proppen op itunes
    ipos inplugen
    liedjes synogrnisenen naar je ipod


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij mijn iPod zat een programma, iTunes. En als je dat geinstalleert hebt kun je in iTunes liedjes zetten (kopieeren vanaf limewire ofzo). En als je je iPod aan je computer doet met dat kabeltje, dan komen ze erop :'D

    @VampireXE; bij mij werd het door de cd niet traag.

    Anke heeft gesproken. xD


    don't Worry...Be gay.

    sjonge jonge xD doe gewoon I-tunes:P beste voor je i-pod :D

    ik heb ook een ipod, ipod nano en dan de rode versie. en heb ook dat programma ( vind het persoonlijk best kut programma ) en nu ga ik jullie ook wat vragen!!!!

    hoe zet je een film die jij hebt gedowload op je ipod dat wil mij niet lukken
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik snp er helemaal niks van ik laat het wel aan m'n vader over maar dan gaat ht wel van me zak geld af
    -.- Zonde maarja, heb de nieuwste liedjes nodig hea :)

    Hy is bezig met liedjes Downloaden nu :')

    Ik heb een Apple laptop, dus ook iTunes. Als ik mijn I-Pod op mijn computer aansluit gaat het allemaal vanzelf....


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg