• I need you like a heart needs a beat

    Jezus, Wat un gedoe om die foto. Iedereen heeft toch wel un keer zo'n dag dat je es iets anders wilt. Misschien wou die zich verbergen voor de pers ofzo.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Jezus, Wat un gedoe om die foto. Iedereen heeft toch wel un keer zo'n dag dat je es iets anders wilt. Misschien wou die zich verbergen voor de pers ofzo.

    K raag me ook af waarom ze een heel praat doen rond die foto


    I need you like a heart needs a beat

    Ja.. Achjah, je hebt van die mensjes.


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Boeien.
    Al zou ik ook wel voor hun huis willen kamperen. Dat gezicht van Bill is waarschijnlijk onbetaalbaar als je daar binnenvalt.


    Elegance is refusal.

    Boeien.
    Al zou ik ook wel voor hun huis willen kamperen. Dat gezicht van Bill is waarschijnlijk onbetaalbaar als je daar binnenvalt.


    omg,zou jij kamperen voor hun huis?
    Ze hebben nu al geen privacy en dan nog eens binnenvallen in huis.Das gewoon zielig. (sorry maar is mijn mening)


    I need you like a heart needs a beat

    Ik versta er geen zak van :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik versta er geen zak van :Y)
    Aan de zijkant staat de engelse vertaling (:


    I need you like a heart needs a beat

    Tja.
    Echt veel informatie is het niet, en bovendien over dat album.. Ik ben benieuwd of het 29 Mei wel gaat uitkomen. 8]
    Maarja. Tom mag doen wat-ie wil. ^^ Dus als hij voor wat variatie zorgt doet-ie dat? Hij is oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen.


    -

    Die foto ken'k allang en van die gast die verteld word ik melig en lig ik dubbel x)


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    SofieNoelle schreef:
    Boeien.
    Al zou ik ook wel voor hun huis willen kamperen. Dat gezicht van Bill is waarschijnlijk onbetaalbaar als je daar binnenvalt.
    Nah dacht het niet. Daar word je niet vrolijk van geloof me. En niet vrolijk op te veel verschillende bedenkbare manieren..


    Wie du mir, so ich dir.

    Mesmerized schreef:
    Tja.
    Echt veel informatie is het niet, en bovendien over dat album.. Ik ben benieuwd of het 29 Mei wel gaat uitkomen. 8]
    Maarja. Tom mag doen wat-ie wil. ^^ Dus als hij voor wat variatie zorgt doet-ie dat? Hij is oud en wijs genoeg om dat zelf te bepalen.
    Nee ook niet, ze hebben alle afspraken moeten cancelen in US. En het duurt waarschijnlijk nog even voor ze wél gaan. Als ze nog gaan..


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat mens is melig wuahahaha
    ...
    Wat is er zo bijzonder aan die foto heb ik nog steeds niet begrepen. Zelfs als je die foto ondersteboven omdraait is het niet bijzonder om daarover op tv te gaan kletsen.
    Wat het album betreft...Laat die mensen gewoon hun werk doen (ookal duurt het al best lang)

    Maar ik blijf vinden dat ze niks anders hadden om op tv erover te gaan praten.
    Inspiloosheid heerst niet alleen op Quizlet..

    ik heb hem al gezien allleeen, mensen oke ik vraag me af waarneer ik me haar verander en waarneer ik uitgebreid in het nieuws kom! Echt mensen overdrijven!


    Some angels have no wings.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) Nee ook niet, ze hebben alle afspraken moeten cancelen in US. En het duurt waarschijnlijk nog even voor ze wél gaan. Als ze nog gaan..


    Ook dat inderdaad.


    -

    achja, die mensen moeten ergens over lullen? 8D


    -