• RW=Rock werchter, een belgisch 4 daags festival in het hartje van de kempen.
    Maar door Metro Station vind ik het nu een stuk minder leuk.
    Waarom komen zij? :') Waarom op de dag van Metallica?
    Nu gaan daar weer giechelende emo's liggen 'moshen', 'headbangen' en stagediven.
    Nu heeft Werchter alweer men dag/humeur verpest.
    Ik ga alleen voor Metallica. ookal heb ik ze 5 maart gezien in het sportpaleis :')

    'mijn mening.' dus aub. :') "zoek een leven" is bij mij niet welkom.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: ABN en scheldwoorden)

    Wist ik al (A)
    En trouwens Werchter ligt niet in de Kempen :X
    Ik kan het weten, ik woon daar..

    eig wel :') aleej ik noem da de kempen. ookal is het grond van vlaams brabant. wacht zal even zoeken achter een grondkaartje van de kempen.

    oh net niet. spijtig :')

    Whahaha :']
    Ik vraag me dus ook al af waarom Bullet For My Valentine op Wacken komt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lalalalala, ik ben daar dan (Aa')


    We'll never be as young as we are tonight

    Sorry voor de fans ofzo, maar ik dacht dat RW een goed festival was. Ik vind wel dat het niveau met het jaar daalt eigenlijk *duikt in elkaar om klappen regen te voorkomen*
    maar allee O__o coldplay komt toch o.O da betekent toch geen daling van niveau o__O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    MS op RW? OMFG! XD
    MS is wel grappig ofzo, en Shake It is een relaxed nummer, maar op RW?! Nee daar vind ik ze niet horen staan XD


    -

    ik ga juist dood omdat ik er naartoe wil voor hun en ik mag niet :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Oh gezellig.

    Seg,
    Jij vind mss hun muziek nieh goed;
    Maar er zijn andere die willen doodvallen om hun songs live te horen.
    Duz;
    + Gelijk dit iets uithaalt (A)
    x3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik wil naar metro station dan!!
    Ik vind metro station geweldig


    death to the one at the end of the serenade.

    (...)
    eig wel :') aleej ik noem da de kempen. ookal is het grond van vlaams brabant. wacht zal even zoeken achter een grondkaartje van de kempen.

    oh net niet. spijtig :')

    Ik heb altijd gelijk..
    Maar hier wonen is echt zo leuk, want dan kan je dat gewoon tot in je slaapkamer horen. Allé, bij mij is het best wel ver.. (A)
    maar ik hoor het nog..


    everything you imagined, and more...

    Oké, ik vind het echt klote wat je zegt, zo gemeen tegenover de fans, ik vind Metallica ook terrible, maar ga dat niet aan de grote klok hangen, en ik vind metal mensen ook maar "raar", maar toch ben ik al naar fesivals geweest waar er ook zo'n lui rondliep, en weetje, ik leef nog steeds hoor ... Er zijn genoeg podium op RW dat je niet naar MS moet luisteren.
    Oké?

    Dus flip niet omdat er iets gebeurd wat jij niet leuk vind, de wereld ligt nu eenmaal niet aan je voeten, en sommige mensen denken wel nog aan anderen en gaan er niet van uit dat iedereen enkel van Metallica houdt. RW is een festival met alle soorten muziek ... Leer er maar mee leven

    En dat is mijn mening!
    (en ik ben geen fan van MS --')

    Ik ga ook naar Werchter, alle dagen.
    Maar ik vind het serieus laag dat Metro Station en Milk Inc komen. >-< Like, net alsof ze nog wat opvulling ofzo nodig hadden. =_='

    Ik vind daardoor zelfs het niveau gedaald. >-< Zo'n goede namen en dan ineens die ertussen. =_='

    Oké, ik vind het echt klote wat je zegt, zo gemeen tegenover de fans, ik vind Metallica ook terrible, maar ga dat niet aan de grote klok hangen, en ik vind metal mensen ook maar "raar", maar toch ben ik al naar fesivals geweest waar er ook zo'n lui rondliep, en weetje, ik leef nog steeds hoor ... Er zijn genoeg podium op RW dat je niet naar MS moet luisteren.
    Oké?

    Dus flip niet omdat er iets gebeurd wat jij niet leuk vind, de wereld ligt nu eenmaal niet aan je voeten, en sommige mensen denken wel nog aan anderen en gaan er niet van uit dat iedereen enkel van Metallica houdt. RW is een festival met alle soorten muziek ... Leer er maar mee leven

    En dat is mijn mening!
    (en ik ben geen fan van MS --')
    Agree xD
    en omdat je 1 band niet graag hoort , is toch niet je hele dag verknald o.O ga gwn ergens anders heen dan


    Read this upside down: 370HSSV 0773H