• Heb jij ooit glaasje glaasje gedaan? of geesten opgeroepen? zoja, wat gebeurde er dan? ik nog nooit, ik schijterd zijn :3


    your eyes are like stars in the night.

    Nee ik niet, maar vriendinnen van mij wel.
    Mijn vriendinnen zijn tweeling en die hebben ook een zus.
    Hun moesten op bed en hebben flesje gedraait op een bord dat ze zelf gemaakt hadden. Want die zus had dat geleerd op school hoe dat moest.
    Ze vroegen eerst of het een goede of kwade geest was. Het was dus een goede geest. Ze vroegen hoe die heette maar bewoog wat heen en weer maar er kwam geen naam uit. Ze besloten te stoppen en hebben alles weggelegt. Later die nacht werd die zus spontaan wakker en zag ze haar overleden opa in de spiegel.

    Sinds dien durf ik geen spiegels meer op mijn kamer.

    Nee nooit gedaan..


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je het niet doet ben je zeker geen schijterd (:
    Nooit gedaan, en zal het ook nooit doen

    [ bericht aangepast op 28 okt 2010 - 22:22 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja. En dat doe ik dus NOOIT meer.
    We gingen dat doen, om 12 uur, glaasje, spiegel, etc. En eerst gebeurde er niets.
    En toen een half uur later ofzo, rinkelde de telefoon. Ik opnemen; niemand. Dus wij al facking bang :'D
    Ging even daarna de telefoon weer. En 3 keer raden wie weer opneemt, juist, ik. En toen kreeg ik de geest van Paranormal Activity 2 aan de lijn, en die zei dat ik een klootzak was, en dat als ik een baby krijg, hij hem ook gaat laten vliegen.
    Lekker asociaal, die geesten van tegenwoordig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nooit gedaan en ook nooit van plan om te gaan doen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk hea da ik da nooit ga doen xd veel te schijterig ervoor =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    nee, en ben het ook niet van plan :P
    ben er niet eens nieuwschierig naar :P


    Nvt

    Ja en dat liep niet goed af ik zou het niet aanraden


    Im The Wild One - Suzi Q

    Hmh, vrienden van me wilden het eens doen. Wisten ze niet hoe, ik zei: Je moet een kaarsje aansteken, daar je vinger inhouden, en als het zeer doet, dan heb je contact met een geest!

    (hahaha, srsly vriendin van me wilde het doen ook.)