• Srry domme topic><

    Maar volgens mijn gevoelens wordt ik gepest omdat ik héél moeilijk jongens aantrek.

    Hebben jullie dat ook?


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    NOH.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik word gepest omdat mensen mij niet kunnen doorgronden. Dat wil zeggen: Ik word gepest omdat niemand een beeld van mij kan hebben hoe ik zou reageren op die dingen. Ik word ook nog gepest, maar daar weet ik de reden niet eens van (:

    Ik word gepest omdat mensen mij niet kunnen doorgronden. Dat wil zeggen: Ik word gepest omdat niemand een beeld van mij kan hebben hoe ik zou reageren op die dingen. Ik word ook nog gepest, maar daar weet ik de reden niet eens van (:
    dat is niet zo leuk, heb je ze nog geen slag verkocht ?


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik word gepest omdat ik naar andere soorten muziek luister en me anders kleed(niet volgens de lattse mode).maar ja dat boeit me eigenlijk niet echt


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik word gepest omdat ik naar andere soorten muziek luister en me anders kleed(niet volgens de lattse mode).maar ja dat boeit me eigenlijk niet echt
    moet je niet op letten. Maar hoe kunnen ze je pesten om je muziek, ze kunnen toch niet ruiken/horen wat jij lusitert?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik word niet gepest omdat ze bang van mij zijn. ^-^
    En ik trek juist heel gemakkelijk jongens aan.

    (...)dat is niet zo leuk, heb je ze nog geen slag verkocht ?


    Hmm nee (: Ik los mijn problemen niet op met slaan, schoppen etc. Ik los mijn problemen wel anders op ^^

    (...)moet je niet op letten. Maar hoe kunnen ze je pesten om je muziek, ze kunnen toch niet ruiken/horen wat jij lusitert?

    nee maat met lb moesten we zeggen waar naar we luisteren en ze vragen ernaar als ik mijn mp3 in heb en ik heb wat plaatje svan de bands waar naar ik luister in mijn agenda en die zegen ze zijn een beedje levenloos


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik word niet gepest omdat ik humor heb,veel vrienden heb en een grote bek heb en ik je anders wel een ram verkoop


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Hmm nee (: Ik los mijn problemen niet op met slaan, schoppen etc. Ik los mijn problemen wel anders op ^^
    gewoon slaan, stoppen ze direkt.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik word gepest omdat mensen mij niet kunnen doorgronden. Dat wil zeggen: Ik word gepest omdat niemand een beeld van mij kan hebben hoe ik zou reageren op die dingen. Ik word ook nog gepest, maar daar weet ik de reden niet eens van (:
    Dat is niet leuk! miss zijn ze gewoon simpel weg jarloers!

    Tja ik word ook gepest omdat ik wat dikker ben dan derest><


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Jeetje :/, das echt gemeeeen. Maar ik trek ook moeilijk jongens aan hoor, heb pas 1 echt vriendje gehad ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Jeetje :/, das echt gemeeeen. Maar ik trek ook moeilijk jongens aan hoor, heb pas 1 echt vriendje gehad ;3
    nah, beter 1 dan 10 waar je niet gelukkig bij hebt gevoeld weetje :P


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik word niet gepest omdat ik humor heb,veel vrienden heb en een grote bek heb en ik je anders wel een ram verkoop

    Die situatie komt me heel bekend voor ^^ Ze hebben het een halfjaar volgehouden, tot ik een mep uitdeelde en daarmee de gozert in kwestie vloerde x]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.