• Heloo. '

    Ik was gisteravond mijn tanden gaan poetsen om te gaan slapen, en ik kom op de gang. En er zit een daar een spin op de grond zo groot als een cd. Echt Man. Ik ben daar n paniek beginnen huilen en roepen. Mijn vader sliep al. En mijn moeder heeft ze dan dood gedaan, en toen moest ik gaan slapen en ik gewoon de hele nacht recht gezeten in mijn bed en met mijn licht aan, ik durfde echt niet te gaan slapen.

    x


    A. ikmisje.

    Omfg, zo groot als een CD? Damn..


    I live for the applause, you will die for it.

    ..een spin is toch niet zo eng ? :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Omfg, zo groot als een CD? Damn..


    Of iets kleiner. :Y)

    @ SxJxTH

    Ojawel, O.o nou durf ik een hele week niet alleen te slapen. xd'


    A. ikmisje.

    Whoot O.O Had ik oo gedaan. Er zat overlaatst nog een spin tegen mijn muur waar mijn bed tegenstaat. En ik had het licht al een beetje gedempt, zie ik op die muur zo'n grote zwarte vlek. Doe ik mijn licht aan, zit daar een joekel van een spin O.O Ik zo: 'Omg!' Ben uit mijn bed gesprongen en heb mijn vader geroepen (cat)

    Whoot O.O Had ik oo gedaan. Er zat overlaatst nog een spin tegen mijn muur waar mijn bed tegenstaat. En ik had het licht al een beetje gedempt, zie ik op die muur zo'n grote zwarte vlek. Doe ik mijn licht aan, zit daar een joekel van een spin O.O Ik zo: 'Omg!' Ben uit mijn bed gesprongen en heb mijn vader geroepen (cat)


    Ik heb dat ook is gehad, dat ik zo een zwarte vlek zat en dan was dat echt een reuze spin, en dan ben ik schreeuwend en huilend mijn kamer uitgelopen, ik was helemaal in shock. Oo


    A. ikmisje.

    Waar woon jij, als daar zulke grote spinnen leven?!


    Als je maar een ananas hebt..

    (...)

    Of iets kleiner. :Y)

    @ SxJxTH

    Ojawel, O.o nou durf ik een hele week niet alleen te slapen. xd'

    xD
    der zat zo s een reuze spin naast me bed toen ik net wakker werdt en ik had ni door dat t een spin was :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    Iehw :/
    Ook een kei vies idee dat je ook nog spinnen inslikt in je slaap .____.


    I don't need words to feel those lips.