• has forgotten me here ow.
    Ik heb trouwens IEDEREEN heel hard gemist hoor.:Y)

    BTW: wisten jullie wle dat ik weg was, probably wel, het was waarschijnlijk veel rustigger nu:Y)


    -S.Envy.


    *He's the one.

    Waar was je naar toe? ^^


    London, daar waar de Eiffeltoren staat.(cat)

    Waar was je naar toe? ^^


    Ze was naar engeland. :Y)


    A. ikmisje.

    dat duurt heel lang hoor, we hebben veel gebouwen enzo bezocht, en volgens Julie is Maarten op mij en volgens Wim is Bruno op mij, like ik snap het totaal niet, want Maarten zit heel de tijd bij Shauni en Bruno die geeft mij van alles de schuld, ook die ene keer toen we verloren gelopen waren wat niet mijn schuld was, ik heb twee boeken, een sjaal, handtas en trui gekocht en heb nog dertig pond over, oO. We zijn in een soort van spookhuis geweest waar ik bang in was en ik Maarten als mijn persoonlijke bodyguard beschouwd heb, en we hebben gepunt dat si zo in een bootje gezetten was heel leuk, met de Quiz waren we vierde, ookal wist ik bijna niets meer. Ik heb de grote zaal uit de hary potter films gezien en er in gestaan, ik ebn op tv geweest, met de protesten in Londen, Ik heb IVY heel hard gemist, Mijn benen en voeten doen ongeloofelijk veel pijn van het vele stappen .


    *He's the one.

    en toen kwam Charissa terug en was Lize niet meer alleen en iedereen blij, einde verhaal.


    All was well.

    dat duurt heel lang hoor, we hebben veel gebouwen enzo bezocht, en volgens Julie is Maarten op mij en volgens Wim is Bruno op mij, like ik snap het totaal niet, want Maarten zit heel de tijd bij Shauni en Bruno die geeft mij van alles de schuld, ook die ene keer toen we verloren gelopen waren wat niet mijn schuld was, ik heb teee boeken, een sjaal, handtas en trui gekocht en heb nog dertig pond over, oO. We zijn in een soort van spookhuis geweest waar ik bang in was en ik Maarten als mijn persoonlijke bodyguard beschouwd heb, en voor de rest weet ik het niet meer.


    Je lijdt gewoon aan een extreme vorm van alzheimer.

    Jup A-lies ik weet het,, het is ook zo. Ging ik op een vraag in de Quiz, - wie is de man die op trafagal square staat- antwoorden Napoleon en het was Nelson, :X


    *He's the one.