• Faawwwwkkkk. Oké is ben nu heel erg hyperactief. Sommige van jullie hebben misschien een tijdje terug een topic van mijn gelezen waarin ik vertelde dat ik tijdens een emilie autumn concert in Amsterdam mijn heuse held heb ontmoet.[David Stoupakis] Nou ik moest een mailtje sturen naar zijn site, voor een vraag over een bestelling. Krijg ik een persoonlijke mail van hem terug o,O [/is going to die!!] Ook nog gewoon verstuurd vanaf zijn privé mailadres en zo. [Hij weet schijnbaar niet dat ik een enge stalker ben. Dat hij maar oppast!] Maar terug naar dat mailtje. Hij beantwoorde netjes al mijn vragen, en was ook super lief! Telkens zeggen dat hij het zo tof vond dat ik zijn werk mooi vond blabla. En de ‘PS’ onderaan de mail deed me helemaal flippen. Er stond gewoon. “Ps did we meet in Amstedam?” Hij weet gewoon dus nog wie ik was en hij wist gewoon mijn naam nog. Echt, ik zit hier nu echt van.. whut thu fuck omg..
    SU-PER VET!
    Zo dat moest ik even met jullie gedeeld hebben x]!! Ik heb hem natuurlijk terug geschreven. Nu maar hopen dat hij weer terug schrijft. Maar dat zal wel. Zo lief is hij wel!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaaa dat is zo awesome =D

    ben echt blij voor je haha^^

    [heeft geen idee wie David Stoupakis is mrjaa Still happy for you^^]
    Nou David Stoupakis is een artiest/kunst schilder in America. Hij woont in New York en maakt hele duistere Sinistere schilderijen. En hij is zo gek als een deur (op een positieve manier dan xD) En hij is zoooo lief. Ik had hem al eeens ontmoet dus maar hij is echt heeeeel gaaf!!!

    @ Iedereen, Wat tof dat jullie zo blij voor me zijn. x]!!


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou, Enya hier is niet veranderd in een hyperende kip zoals de andere maar toch is Enya heel erg blij voor Kirsten. Maar Enya die is ook jaloers omdat Kirsten naar een freaking Emilie Autumn concert is geweest en daar haar held heeft ontmoet.

    Gelukskuiken. 8)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cool : D
    Maar ik wist ook niet wie dat was, maar nu wel.

    mag ik jaloers zyn? zo nee, dikke pech. Ik ben jaloers. Damnit.


    Some people make the world special just by being in it

    Goshh, das geweldig!


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover