• [Yeah, i'm back again.]
    Ik zag nu juist de reclame voor de nieuwe film 'Make it happen' (van de makers van Step Up) opnieuw en ik dacht er aan dat misschien niet iedereen hem al kende. Dus, bij deze. Dit is een nieuwe dansfilm en ik denk dat hij wel goed zal zijn, want hij is van dezelfde makers als van step up. Dusjah, kenden jullie hem eigenlijk al of hadden jullie al reclame gezien? En gaan jullie kijken? Ik ga hem alleszins al gaan zien in de cinema^^
    Trailer.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil 'm wel zien, want die reclame vind ik wel sjiek. Maar ik weet nog niet of ik er speciaal voor naar de cinema zal gaan. :'d

    Gezien; nog voor hij in de bios kwam illegaal gedownload :X
    Leuke film, in het Step Up genre maar toch met een eigen verhaal.


    BAM!

    Ik wil hem gaan zien. Maar een vriendin van mij die in roemenië woont,daar was die film eerder uit. Dus zei heeft hem al gezien. En ze zei dat hij niet zo goed was als dat ze had verwacht,ze had hem beter verwacht.

    Gezien; nog voor hij in de bios kwam illegaal gedownload :X
    Leuke film, in het Step Up genre maar toch met een eigen verhaal.

    Ging ik eerst ook doen, maar ik vind naar de cinema gaan wel eens leuk. Dus heb ik beslist dat ik hem in de cinema ging kijken >< En als ik geen tijd gehad ga hebben om te gaan kijken, kan ik hem nog altijd downloaden ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil hem gaan zien. Maar een vriendin van mij die in roemenië woont,daar was die film eerder uit. Dus zei heeft hem al gezien. En ze zei dat hij niet zo goed was als dat ze had verwacht,ze had hem beter verwacht.

    Hmm, maar ik ga hem toch nog altijd kijken :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb het normaal gezien niet voor die dansfilms omdat die toch altijd op hetzelfde neerkomen, maar deze lijkt wel goed. Maar niet dat ik er speciaal voor naar de cinema ga. =)

    Ik ga hem kijken met mijn zus. (:


    A. ikmisje.

    Ja, ik heb er al vaak reclame van gezien. Ik ben wel benieuwd om hem te zien eigenlijk.


    Tanya is de beste.