• Klik hier
    Zoals jullie zien is het gewoon een lapje stof ofzo. Nergens om je druk om te maken, Tom heeft gwn een lapje stof op zn haar! x]
    Waarom?! Dat is nog steeds een raadsel x]


    -

    (...)
    Nee maar Bill kleurs zijn bakkebaarden ook, die dingen net voor je oren! x']
    Die zijn op die foto zwart O.o Dus ik zeg, das Bill! O.o


    Hmm, maar Bill gaat toch niet opeens zijn kleding aanpassen o.o
    en zijn dreads waren toch veel langer [.ik persoonlijk denk zelfs dat die dreads fake zijn omdat zijn 'normaal' haar nog niet aan die lengte zat van die dreads]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Hmm, maar Bill gaat toch niet opeens zijn kleding aanpassen o.o
    en zijn dreads waren toch veel langer [.ik persoonlijk denk zelfs dat die dreads fake zijn omdat zijn 'normaal' haar nog niet aan die lengte zat van die dreads]

    Drm dus, maar Bill kan togh gwn een baal dag hebben en heeft hij gwn een dom vest aan getrokken? :P


    -

    (...)
    Drm dus, maar Bill kan togh gwn een baal dag hebben en heeft hij gwn een dom vest aan getrokken? :P


    o.o of hij sliep nog half en had in plaats van uit zijn kast kleding gepakt uit die van Tom x] dat verklaart alles!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    o.o of hij sliep nog half en had in plaats van uit zijn kast kleding gepakt uit die van Tom x] dat verklaart alles!

    JAAH!
    Idd, hij was gwn nog niet wakker x'D


    -

    (...)
    JAAH!
    Idd, hij was gwn nog niet wakker x'D


    Ja en vandaag gaat hij naar de kapper om die vreselijke nepdreads eruit te laten halen [.was het maar waar]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whaha idd! :P


    -

    Mijn zus zegt dat het Bill is o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze ik ook! o.o


    -

    iedereen die denkt dat het bill is vanwege de 'zwarte' bakkebaarden... dat is gewoon schaduw of raar licht val..


    Je moet worden wie je bent.

    ik snap het dus helemaal(nerd) Kijk, Tom en Bill, die hebben dus een deal gesloten, en die hield dus in, dat die 2 met elkaar gingen wisselen, zonder dat iemand anders (behalve dichte kennissen enzo dan =P) dat zou weten. En het klop helemaal he ! Dit is dus stiekem wel Bill, die kleren van Tom aandoet, en dreadlocks laat steken. En binnenkort komen er foto's op het net van Tom met Bill zijn kleren aan (nerd). voilà, nu weten jullie het (A)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Volgens mij omdat hij zijn dreadlocks nu Zwart heeft Ö


    Sometimes it's best not to care.

    Ik ben benieuwd welke foto's er nog gaan verscheinen binnenkort.


    Tanya is de beste.

    uhm owkey 0.0

    het is bill... want tom zn dreads zijn dikker


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    iedereen die denkt dat het bill is vanwege de 'zwarte' bakkebaarden... dat is gewoon schaduw of raar licht val..

    i agree!