• Allooohaa mensjes
    Wel ik zou graag mijn eerste quizje beginnen maar ik heb niet zoveel inspiratie
    kan iemand mij toevallig helpen???

    Doeghhh!!!


    Bill sex

    Maybe, waar moet 'ie over gaan?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maybe, waar moet 'ie over gaan?


    Liefst TH, ik wil iets met cheeleader ofsoo, maar is dat niet dom?


    Bill sex

    (...)

    Liefst TH, ik wil iets met cheeleader ofsoo, maar is dat niet dom?


    nee hoor ^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    Liefst TH, ik wil iets met cheeleader ofsoo, maar is dat niet dom?


    Ik weet niet, TH wordt wel het meest gemaakt, ook al vindt iedereen dat niet meer origineel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik weet niet, TH wordt wel het meest gemaakt, ook al vindt iedereen dat niet meer origineel.


    Ik weet anders niet over wat xD


    Bill sex

    (...)

    Ik weet niet, TH wordt wel het meest gemaakt, ook al vindt iedereen dat niet meer origineel.

    Dat snap ik nou nooit, iedereen zaagt altijd dat ze geen TH willen maar als er dan is iets anders komt maakt niemand het ><
    En terug naar jou topic.
    Lief, schrijf gewoon wat je denkt dat goed is neer, als mensen het niet mooi vinden kan je vragen wat er niet goed aan is en kan je het verbeteren zo leer je misschien wat bij en weet je ineens wat de mensen hier graag lezen^^


    The soul needs autumn.

    (...)
    Dat snap ik nou nooit, iedereen zaagt altijd dat ze geen TH willen maar als er dan is iets anders komt maakt niemand het ><
    En terug naar jou topic.
    Lief, schrijf gewoon wat je denkt dat goed is neer, als mensen het niet mooi vinden kan je vragen wat er niet goed aan is en kan je het verbeteren zo leer je misschien wat bij en weet je ineens wat de mensen hier graag lezen^^


    Ik zegt dat toch niet? Ik maak ze zelf over TH o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik weet anders niet over wat xD


    Ja ik dus ook niet, dus ik zou zeggen: doen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Dat snap ik nou nooit, iedereen zaagt altijd dat ze geen TH willen maar als er dan is iets anders komt maakt niemand het ><
    En terug naar jou topic.
    Lief, schrijf gewoon wat je denkt dat goed is neer, als mensen het niet mooi vinden kan je vragen wat er niet goed aan is en kan je het verbeteren zo leer je misschien wat bij en weet je ineens wat de mensen hier graag lezen^^


    Bedankt
    maar 1 vraagje, is het echt niet te cliché over een cheeleader dat op 1 van TH valt?


    Bill sex

    (...)

    Bedankt
    maar 1 vraagje, is het echt niet te cliché over een cheeleader dat op 1 van TH valt?


    Nee, als je verhaallijn en je schrijfstijl goed zijn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Nee, als je verhaallijn en je schrijfstijl goed zijn.


    ?? verhaallijn ?? xD


    Bill sex

    (...)

    ?? verhaallijn ?? xD


    Waar je verhaal in het algemeen over gaat?
    Het moet ook niet in 1 2 3 zijn of course dat ze th ontmoet


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ik zegt dat toch niet? Ik maak ze zelf over TH o.o

    Ik bedoelde het eigenlijk niet op jou, maar op de mensen die er altijd over zagen, ik wou gewoon tegen jou zeggen dat ik je gelijk gaf,het is dus blijkbaar een beetje verkeerd overgekomen.
    @BillLieverd.
    Ik weet niet, maar er zijn al van bijna al de onderwerpen zoveel serie's dat niets écht orgineel is^^


    The soul needs autumn.

    (...)
    Ik bedoelde het eigenlijk niet op jou, maar op de mensen die er altijd over zagen, ik wou gewoon tegen jou zeggen dat ik je gelijk gaf,het is dus blijkbaar een beetje verkeerd overgekomen.
    @BillLieverd.
    Ik weet niet, maar er zijn al van bijna al de onderwerpen zoveel serie's dat niets écht orgineel is^^


    Wel jah, ik vindt dat jammer, ik wil echt iets origineel maar jah ik zal eens proberen hé. We zullen zien


    Bill sex

    (...)
    Ik bedoelde het eigenlijk niet op jou, maar op de mensen die er altijd over zagen, ik wou gewoon tegen jou zeggen dat ik je gelijk gaf,het is dus blijkbaar een beetje verkeerd overgekomen.
    @BillLieverd.
    Ik weet niet, maar er zijn al van bijna al de onderwerpen zoveel serie's dat niets écht orgineel is^^


    Oké, dan had ik het verkeerd geinterpreteerd. Sorry.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson