• Aangenaam iedereen! Ik ben Dr. Koekie. Vraag al je problemen over je uiterlijk, maar misschien ook liefde. Alleen duidelijke "brieven" worden beantwoord. Ook kan het via pb!
    Vraag raak -boekie-, bij dokter Koekie!

    als dit niet mag sorry. maar ik heb deze topic toch maar geopend


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    VInd hij me leuk Dr.koekie plzz ik wacht al zoo lang:P:P??

    VInd hij me leuk Dr.koekie plzz ik wacht al zoo lang:P:P??
    Ahum. Zou u wat duidelijker willen zijn? Wat voor een seinen geeft hij? Hoe oud is hij? etc.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) Ahum. Zou u wat duidelijker willen zijn? Wat voor een seinen geeft hij? Hoe oud is hij? etc.
    soz ik zag dit topic een beetje als grapje:P kwist niet dat je het egt wou oplosse ofzow soz;)

    (...) soz ik zag dit topic een beetje als grapje:P kwist niet dat je het egt wou oplosse ofzow soz;)
    nee. ik ben verypery (gnegne) serieus. graag goede uitleg ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Lekker handig. Ik stuur je wel een pb'tje fso ^^ Maar ik heb nogal veel vragen? :') Neeh, ik zal het kort houden ^^ all rightie?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lekker handig. Ik stuur je wel een pb'tje fso ^^ Maar ik heb nogal veel vragen? :') Neeh, ik zal het kort houden ^^ all rightie?
    yes.. rightie ;p


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) yes.. rightie ;p

    Hah :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right