• Ik krijg geniale ideetjes van mijn badkamer ='] ik sweer het je
    maar nu moeten jullie keizen

    Harteloos

    een klein stadje wordt geteisterd door afschuwelijke moorden. er worden een voor een vrouwen vermoord,op een verschrikkelijke manier. ze zijn misbruikt,en hun hart is uit hun borst gesneden. de jonge rechercheur Fleur/Amelle/Fie Vishn krijgt de zaak toegewezen samen met haar assistent Raymond. Ze lijken de moord op te kunnen lossen maar wat als opeens Haar jongere zus Aisha verdwijnt en alle aanwijzingen naar de 'harteloze' moordenaar wijzen


    Kinderwens

    In heel londen worden zwangere vrouwen ontvoerd om na een week vermoord terug gevonden te worden. hun foutus[het kindje dus] is chirurgisch verwijderd. wanneer Fleur/Amelle/Fie Vishn de zaak toegewezen krijgt staat ze voor een groot mistery maar wat als ze stukje bij beetje de moordenaar begint te achterhalen. en die persoon wel heel dicht bij haar blijkt te staan...?



    Geef je mening :

    Harteloos :
    Origineel?
    Doen?
    Naam hoofdpersoon?
    Titel goed?

    Kinderwens:
    Origineel?
    Doen?
    Naam hoofdpersoon?
    Titel goed?


    ^^ liefsteen van de twee kiezen =']


    We can only learn to love by loving.

    ze zijn beide orgineel maak uhm beide maar?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maak de tweede met mij en de andere alleen ? x_x


    All was well.

    Kinderwens:

    Origineel? SICHER

    Doen? Ja, ik vind deze het gaafst.

    Naam hoofdpersoon? Julie, natuurlijk. Grapje, ik vind de naam Hannah leuk.

    Titel goed? Ja, hij past echt, en hij is kort en krachtig :'D


    rules don't stop me

    Maakt niet uit welke je doet maar waarschuw my als je een deel hebt gemaakt (A) ;O.


    None but ourselves can free our minds.

    Omg.. I like them both :O


    Life is hard and then we die