• Hello Quizletters!
    Iedereen leest wel eens een boek neem ik aan. Maar er is geen subforum voor boeken :S Wel voor Film/TV maar niet voor boeken.
    En dat vind ik soms best onhandig.
    Dus mijn suggestie is een subforum voor boeken ;D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uhm, zo veel hoor je er niet over. Je kan beter een subforum maken over Twilight. :d

    Twiligt is een tijdelijke fase, dat gaat wel weer over. Bij boeken is dat niet zo.. denk ik 8D Ik ben voor.:Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben ook tegen.
    Het is onnodig. En zoveel boeken worden er niet gelezen. Dan doe je het toch gewoon in 'overige'? Desnoods in TV/Radio, of wat dan ook.


    -

    voor^^


    I am an idiot, I move.

    mee eens;)
    Kan handig voor school zijn..!!!

    Totaal mee eens!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    voor. : D

    Maarrrr misschien zijn er zo weinig topics over boeken, omdat er geen subforum voor is. (nerd)


    denk ik ook als er een is zou ik er zeker iets op zetten maar nu doe ik dat niet.

    voor dus


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    De enige boeken die er hier besproken worden zijn Twilight, dus ik vind het eigenlijk een beetje onnodig.
    Tegen.

    mee eens.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Beter maken we een subforum over Twilight want als het over boeken gaat, gaat het over de Twilight saga x']


    -

    MOET komen:Y) alhoewel ik zóveel boeken lees dat da forum binnen 3 tellen vol staat mrgoed(A)


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Een subforum over Twilight slaat nergens op o.o
    Tokio Hotel trouwens ook, maar dat is in ieder geval beter. Twilight is gewoon een tijdelijke fase.
    Back to the topic: ik ben voor. :9~


    ok

    Ik ben er ook mee eens :Y)


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Voor


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jhaaah :H