• Als jullie te lui zijn om naar de vuilbak te lopen om een snoep papiertje weg te gooien, waar doen jullie dat dan?
    Mijn broer was net zo geniaal geweest om dat papieren ding in de lampkamp te prutsen. Ik schrok me dood, toen ik nogal bruut aan dat lichtknopje kwam en die hele lamp begon te bewegen en er ineens een papiertje naar beneden vloog. xD


    You'll never dream alone. <3

    gewoon op de tafel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon in mijn zak of op de tafel.


    A. ikmisje.

    Als wij op school binnen zitten zit ik vaak tegen de verwarming. Ik denk niet dat ik er achter durf te kijken, volgens mij is dat een grote vuilnisbelt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat ligt op mijn bed omdat ik altijd op mijn bed zit met mijn laptop en dan laat ik die papiertjes gewoon liggen. En nee, die doe ik niet weg als ik ga slapen cause ik heb een stapelbed. :Y)

    Als wij op school binnen zitten zit ik vaak tegen de verwarming. Ik denk niet dat ik er achter durf te kijken, volgens mij is dat een grote vuilnisbelt.

    daardoor heb ik gewoon een keertje kauwgom aan mijn vest gehad hè. o_x omdat ik tegen de verwarming zat. de viespeuken. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Op zowat alles wat ik tegen kom..


    Get outta my head!

    Ik vraag mijn papiertjes gewoon vriendelijk even naar de vuilbuik te lopen. En als ze niet luisteren, dan leg ik ze gewoon op de tafel. :Y)

    (...)
    daardoor heb ik gewoon een keertje kauwgom aan mijn vest gehad hè. o_x omdat ik tegen de verwarming zat. de viespeuken. :o

    Ik leunde tegen de verwarming en heel mijn rug zat onder de kauwgom.. Gatver, was zo walgelijk.. xD


    You'll never dream alone. <3

    Als ik kleine snoepjes eet, eet ik er heel veel achter elkaar. Waardoor er een grote hoop papiertjes zou ontstaan, wat ik niet doe.. ik gooi als er een paar liggen alles weg zodat het niet opvalt hoeveel ik er neem; anders komt m'n moeder dat ik op moet houden met eten. =.=


    Als je maar een ananas hebt..

    Opschool plak ik kauwgum onder de tafel en snoeppapiertjes prop ik tussen de tafel of bankjes xD en thuis laat ik et gewoon ligge:Y)

    @ AxelRawr,
    ik had ooit op school mijn kauwgom per ongeluk in de juf haar handtas gegooit. Dat ding was zo lelijk dat ik dacht dat het een vuilbak was. [/kika was op dat moment ook niet echt wakker. xD]


    You'll never dream alone. <3

    Op school : op grond gooien of op de tafel laten liggen,en als iemand vraag of ik het op wil ruimen zeg ik dat het er al lag;)

    Thuis :
    netjes in de prullenbak :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)
    Ik leunde tegen de verwarming en heel mijn rug zat onder de kauwgom.. Gatver, was zo walgelijk.. xD

    ohmygoshie!
    heb je dat nog wel uit je kleren gekregn? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ xLoveIsDeadx,
    jep, na lang hebben schrobben was het er uit. :) Want die domme wasmachine deed dat kauwgom gedoe er niet uit, dus moest het met handwas. Echt vies om aan dat spul te komen. >,<


    You'll never dream alone. <3

    jezus. o_x
    da's ook vet kut.
    nouja, alles om je kleren te redden of niet? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.