• Goede-avond!
    Ik zat mijn hele word mapjes even op te schonen, en ja. Dan kom je nog wel eens wat tegen! Verhalen, van vroeger. Toen zat ik in groep 8. Nu bijna 2 klasser, anyway; toen zat in een 'dip' laten we het daar op houden. Zat niet lekker in mijn vel, en deed dingen die we hier allemaal wel weten. Ik heb ook heel wat doorstaan, en als ik kijk wat er van mijzelf geworden is; Ik ben een meisje dat niet dik en niet dun is. Ik ben een meisje dat er verzorgt uitziet - heel soms uitzonderingen -. Ik ben een meisje dat wel weet wat bij elkaar staat. Ik ben een meisje dat weer op de goede rit is. Ik kan dus heel trots op mijzelf wezen, en dat ben ik dus ook! Ik denk dat jullie dat ook eens moeten doen, want iedereen hier heeft zo wat wel een donkere tijd meegemaakt - of zit er nog in. Lieve mensen, geef het leven niet op want er bestaat een 2e kans. Een 2e kans die beter uitpakt dan je denkt!
    Dat is even alles wat ik kwijt wou.

    Kusje. <3

    Ik ben al bezig met mijn 2de kans te verpesten ><


    Your make-up is terrible

    goedzo. je mag ook trots op jezelf zijn. dat is alleen maar goed.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Das mooi! (flower)
    Fijn dat het weer beter gaat.
    -xxx-


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ben al bezig met mijn 2de kans te verpesten ><

    Dan is er nog een 3e kans. :3

    Jah ik heb ook al zo'n donkere periode meegemaakt xp En nu vind ik mezelf zo zielig dat ik die nog heb gehad ^^ Maar ben blij dat ik eruit ben ;)

    ik heb mijn slechte periode net achter de rug en nu ben ik weer trots op mezelf. :')
    en ik vind inderdaad dat we allemaal trots op onszelf moeten zijn, want wij zijn het waard! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Barbara, ik ben trots op je. Jij en ik weten beiden hoe kut het is om je vader te verliezen. Ik ben heel trots op jou vanwege het feit je door bent gegaan met je leven. Ookal had je tegenslagen, je ging door. En dat bewonder ik zo in jou. Je bent een kanjer, lieverd.

    xoxo <3


    -

    Je mag zekers trots zijn op jezelf! Dat kan meestal alleen maar goed zijn.

    Ik ben al bezig met mijn 2de kans te verpesten ><


    En ik ben er om je dan een 3de te geven :3


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Barbara, ik ben trots op je. Jij en ik weten beiden hoe kut het is om je vader te verliezen. Ik ben heel trots op jou vanwege het feit je door bent gegaan met je leven. Ookal had je tegenslagen, je ging door. En dat bewonder ik zo in jou. Je bent een kanjer, lieverd.

    xoxo <3

    Dankjewel lieve schat <3 Jij komt er vast ook uit, dat weet ik. Ik geloof er in.
    @ xLoveisDeadx :
    Ik ben trots op jou! (flower) We moeten onze vrouwlijke stand hoog houden! (krul)

    <3

    @SUMMERDREAMS
    ik ben ook trots op jou. :'D
    hmm, dan zijn we trots op elkaar. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Dankjewel lieve schat <3 Jij komt er vast ook uit, dat weet ik. Ik geloof er in.
    @ xLoveisDeadx :
    Ik ben trots op jou! (flower) We moeten onze vrouwlijke stand hoog houden! (krul)

    <3



    Dankjewel <3


    -

    Idd, ik zat vorig jaar ook even in een vrije grote 'dip'. Maar ik ben er uitgekomen en veel 'sterker'.


    A. ikmisje.

    Ben jaloers op mensen die zich goed in hun vel voelen! Oo


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben allang uit mijn dip gekomen! ;D


    -