• Wat was jou meligste moment ooit?

    De mijne:
    Ik zat in een auto met 2 vriendinnnen en een bak kots want 1 van die vriendinnen had overgeven en die gene die had overgeven xzat bij het raam (Geblendeerde ramen ofzo). Op een gegeven moment deed ze het raam helemaal open en vergat ze de bak met kots vast te houden en al het kots vloog uit het raam op de auto achter onts!! XD!!!! Ik schoot in de lach en mijn 2 vriendinnen ook! die man zat keihard te schelden en met de ruitewisser alles schoon te vegen alleen dat hielp niet wamnt echt ze hele auto zat onder!! dat zagen we door ond gebledeerde achterruit raampje,dus hij kon onze gezichten en reactie's niet zien maar echt het was zo melig en goor! Ik heb bijna de hele autorit lopen laggen.

    Wat is jou meligste moment?

    WHAHA, lol! Nouja, ik ben heel vaak melig. En als ik melig ben dan kan ik niet normaal meer typen en dan ga ik op mijn toetsenbord timmeren.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    mein got.. xD :P
    hoe verzin je het kots naar de auto achter je te late vliegen (ookal was het niet express..:P)

    mijne meligste moment was toen ik met een vriendin met school dus iets van 2/3 klassen een heel saai filmpje moesten gaan kijken.. xD ik en me vriendin gingen dus onder dat filmpje kletsen en gingen bij alles doordenken en toen was er op zo'n moment zo'n buis waar met schokken cement uit kwam en ik schreeuwde zo keihard kijk hij komt klaar xD (A) egt iedereen lag plat en die docente die daar zate keken me egt heel raar aan en ik had de rest van het filmpje de slappe lag (A)
    best genant (A) :P

    xx. (H)


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    mein got.. xD :P
    hoe verzin je het kots naar de auto achter je te late vliegen (ookal was het niet express..:P)

    mijne meligste moment was toen ik met een vriendin met school dus iets van 2/3 klassen een heel saai filmpje moesten gaan kijken.. xD ik en me vriendin gingen dus onder dat filmpje kletsen en gingen bij alles doordenken en toen was er op zo'n moment zo'n buis waar met schokken cement uit kwam en ik schreeuwde zo keihard kijk hij komt klaar xD (A) egt iedereen lag plat en die docente die daar zate keken me egt heel raar aan en ik had de rest van het filmpje de slappe lag (A)
    best genant (A) :P

    xx. (H)


    (lol)(yeah)

    whaha nee niet echt iets melig maar mijn vriendin zou op kamp een zak vol met snoep boven halen en oten kwam ze beneden zei ze tadaaaaa flikkert die zak snoep uit haar hand ligt het door de hele woonkamer xD

    whaha nee niet echt iets melig maar mijn vriendin zou op kamp een zak vol met snoep boven halen en oten kwam ze beneden zei ze tadaaaaa flikkert die zak snoep uit haar hand ligt het door de hele woonkamer xD

    vET :]

    WHAHA, lol! Nouja, ik ben heel vaak melig. En als ik melig ben dan kan ik niet normaal meer typen en dan ga ik op mijn toetsenbord timmeren.


    Hiehie. Ik ben altijd melig met anke. XD
    (cool)(lol)


    AAP

    mijn meligste moment is ;

    ik was in de stad en ik dacht dat ik mijn vader zag lopen dus ik nam een sprintje en sprong op zijn rug en die man draaide om en ik had een dikke afgang :$ het was een andere vreemde man xD

    OMG! genant x'D en nu moet ik erom lachen en ik heb ook een trauma aan het woordje;


    WORST! x'D

    mijn meligste moment is ;

    ik was in de stad en ik dacht dat ik mijn vader zag lopen dus ik nam een sprintje en sprong op zijn rug en die man draaide om en ik had een dikke afgang :$ het was een andere vreemde man xD

    OMG! genant x'D en nu moet ik erom lachen en ik heb ook een trauma aan het woordje;


    WORST! x'D


    Had ik ook met mijn 'bedachte oma'. Ik zag een vrouw op de brug voor mijn oma's huis met dezelfde jas als mijn oma aan dus ik dacht OMA! En gilkde kijkhard OMAAA maar het bleek een andere vrouw te zijn! en allemaal kinderen van een jaar of 6 lachte me uit want er zit ene school bij mijn oma's huis.

    WHAHA, lol! Nouja, ik ben heel vaak melig. En als ik melig ben dan kan ik niet normaal meer typen en dan ga ik op mijn toetsenbord timmeren.

    nezoals toen op msn ?-.-
    jij zei ineene
    gigohg
    ho0vkdpwe
    groepofgjph
    :'DD


    don't Worry...Be gay.

    O.o Loall.. xP

    ^^ ik altyd melig word vn schommele << dik raar xP
    & dan krygk fantasie xP

    mr ben BYAN ALTYD MELIG xP
    als saskia mr by me is :D


    We can only learn to love by loving.

    Mijn meligste moment is te melig vr woorden! xD
    Moest je gwn bijzijn xD


    ' Yes, music is the new religion_

    bij mij op het podium met streetdance voor 500 mensen dat ik van het podium af viel


    @Kathleen

    IK doe egenlijk constant melig ofzo xD
    heb egt al heel veel dingens uitgestoken, sommige erger dan anderen xD
    maar hét meligste weet i keigenlijk niet, vvind ze allemaal nogal melig ofzo.
    Nja ik doe gewoon domme dingen ofzo. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mijn meligste moment is ;

    ik was in de stad en ik dacht dat ik mijn vader zag lopen dus ik nam een sprintje en sprong op zijn rug en die man draaide om en ik had een dikke afgang :$ het was een andere vreemde man xD

    OMG! genant x'D en nu moet ik erom lachen en ik heb ook een trauma aan het woordje;


    WORST! x'D


    Derya of die ene keer met jou in de stad , met de duiven. En de jongens 'Oh kijk naakte vrouw xD '
    En En , met die vrouw xD dat ik alles voor haar wegschoofxD * zij ; haalt haar brilletje omhoog* 'ONBESCHOFT'!


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dat was na schooltijd. Ik stond in de gang om me jas aan te doen enzo, en toen stonden er nog 2jongens, en een van die jongens vond ik dus leuk. Maar toen had ik mijn jas dus uit, en ik had een mp in me zak zitten, en die trok ik er dus uit, maar wat ik vergeten was, was dat ik er ooknog tampons in had zitten, en die vlogen mee, en ik lachen enzo, en eigenlijk dacht ik dat hun me uit zouden lachen ofzo, maar ze werden hardstrikke rood, en dat vond ik grappig enzo...

    Maar ik weet niet of dat wel écht mijn meligste moment is ofzo, want ik heb er zoveel. ;a