• Barbara (SUMMERDREAMS) en Ik waren dus op acteren. Besluiten we dat we musical les willen volgen. (Doet er verder niet toe maar oké)
    Er was dus zo'n jongen hij had kauwgom mee en ik wou ook omdat ik er maar één had. Maar ik kreeg maar niet. Dus op een gegeven moment zei een andere jongen zo: ''Wil je de mijne?'' Pakt hij zijn kauwgom uit zijn mond zg ik nee laat maar. Ik durf het wel maar doe het niet. Naja, uiteindelijk vroeg die het weer. En toen heb ik het nog gedaan ook. Heb ik de rest van de avond met zijn kauwgom in mijn mond gelopen. Best vies als je er zo over na denkt.
    En ik ga het hele paasweekend bij Barbara logeren :'D
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij zal vast geen toilet uitgelikt hebben ofzo. :'D


    blame the bully.

    Hij zal vast geen toilet uitgelikt hebben ofzo. :'D

    Laten we het hopen xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er is daar toch niks goors aan??
    Gewoon iemands speeksel in z'n bek...
    Heb het nog nooit gedaan...
    Heb wel een keer m'n kauwgum in de hand van m'n leraar gespuggd xD hij hield z'n hand op en zei spuug uit xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik en mijn BF delen vaak een lekstok samen, dat is toch ook het zelfde? xD


    You'll never dream alone. <3

    @ Sensation,
    Heb ik ook gedaan, maar met veel speek omdat hij me de woensdag wou laten komen om kauwgom van de speelplaats te schrobben. en toen zat er allemaal speek in zijn hand en die vies kijken. xD Dus, hij had zijn handen gewassen in mijn speek. -word er zelf een beetje ziek van-


    You'll never dream alone. <3