ik vind tom en georg echt beide ubergeil, maar iedereen vindt gerog lelijk, waarom toch,ook zou ik ghet leuk vinden, alas jij iets wist van hun, dat veel mensen nogn iet weten, zoals msn, of telefoonnummer,ik heb wel gelezen (weet niet of het zeker is) dat de msn van bill : bk_mecki_1989@hotmail.com is, please geef me een reactie, en ik heb trouwens ook een [aar quizen, ik zou het cool vinden asl je die deed, een ook daarop een reactie geven, ook zou ik graag willen weten wie gerog nog meer ubergeil vin(Y)
-
12 nov 2007 - 17:0812 nov 2007 - 17:31
hey je bent heus niet de enige die gigi (georg) ubber geil vind hoor mijn vriendin begint al te gillen als je een woord zegt dat begint met een g -_-"
kuzzjes12 nov 2007 - 18:1613 nov 2007 - 14:57nee idd!! georg is kei leif vooral als ie lacht
maar wel toevallig, je vind de 2 one-night-stand voorstanders allebei ubergeil zijn ze ook howr, daar niks van...Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
13 nov 2007 - 17:3314 nov 2007 - 13:55jah dat zijn ze oowk!! maar ik moet eerlijk toegeven dat ik eindelijk iemand ga kiezen, en dat is Tom... maar hij loopt maar een klein stukje voor op de andere 3
Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!
17 nov 2007 - 22:02eel veel lieft voor die twee ventjs ! (H)
17 nov 2007 - 23:18ik vind tom en georg echt beide ubergeil, maar iedereen vindt gerog lelijk, waarom toch,ook zou ik ghet leuk vinden, alas jij iets wist van hun, dat veel mensen nogn iet weten, zoals msn, of telefoonnummer,ik heb wel gelezen (weet niet of het zeker is) dat de msn van bill : bk_mecki_1989@hotmail.com is, please geef me een reactie, en ik heb trouwens ook een [aar quizen, ik zou het cool vinden asl je die deed, een ook daarop een reactie geven, ook zou ik graag willen weten wie gerog nog meer ubergeil vin(Y)
BILL HEEFT HELEMAAL GEEN MSN! Sry dat 'k et zeg maar hij heeft zelf in een intervieuw gezegt dat geen van de 4 jongens veel op internet zit.. en dat ze niet chatten.. alleen als het aangekondigt is op de officiele siteX6 dec 2007 - 23:15ja, je mag dat echt niet geloven , en trouwens als ze msn zouden hebben zou ik ze nie toevoegen, ik vind dat da toch wel een beetje VEEL schending is van de privecy
14 juli 2008 - 15:27Ik vind georg ook uber geil alleen ik durf het nog niet toe te geven omdat ik dan denk dat ik een hele preek krijg van mijn vriendin maar ja ik heb mijn eigen gevoelens;)
14 juli 2008 - 16:46mwuahaha, zo heb ik dus 4keer een msn van bill!
14 juli 2008 - 17:16Georg is lekker [á]
Tremaine <3
14 juli 2008 - 17:19(...)
BILL HEEFT HELEMAAL GEEN MSN! Sry dat 'k et zeg maar hij heeft zelf in een intervieuw gezegt dat geen van de 4 jongens veel op internet zit.. en dat ze niet chatten.. alleen als het aangekondigt is op de officiele siteX
Nain Bill heeft geen msn.
En er was zo'n wijf die mij probeerde te laten geloven dat ze met Bill had gechat enzo..
Ja tuurlijk. Dat geloof ik ook meteen!!
AAP
14 juli 2008 - 17:32Georg is kei schattig^^
You've got all the right moves.
14 juli 2008 - 17:5714 juli 2008 - 18:00