Hee!
Ik heb dus een verhaal, 'the beauty and the sining beast' het gaat over een meisje dat beroemd word omdat ze knap is, en een andere meisje dat het in zich heeft om beroemt te worden (nicole), maar het niet kan omdat ze niet zo knap is (annelies)nu heb ik voor deel 6 een stel mensen nodig die de populaire mensen rondhangen op school, waar iedereen bij wil horen,, dus ook annelies en nicole,, en nu nicole beroemd is, willen zij haar wel accepteren,, jullie snappen nu dus wel dat ik mensen wil die de populaire mensen willen spelen.
Rollen voor populaire mensen:
Jongen die flirt met Nicole: Waldo
Jongen die Annelies pest zonder dat Nicole het weet: VRIJ!
Meisje die wel heel aardig is: Tishley
Meisje die heel graag er bij wil horen: VRIJ!
Meisje die het altijd voor iedereen opneemt: VRIJ!
wat ik wil weten:
Naam:
Leeftijd:
Haarkleur:
Kleurogen (mag):
Jongen of meisje:
Hobby:
en ben je nou een meisje maar wil je die van een jongen zijn? dan mag je natuurlijk je naam aanpassen (bevoorbeeld van Erika naar Erik, of Nikkie naar Nick, of van Kim naar Jim)
En andersom natuurlijk ook
ROL! - Rollen verdeling
-
6 april 2009 - 18:506 april 2009 - 19:06
noujah,, dan verzin in wel zelf namen,, als jullie je bedenken dan hoor ik het wel he?
6 april 2009 - 19:11Meisje die wel heel aardig is
Naam:Tishley lé blanc
Leeftijd:14
Haarkleur:blond
Kleurogen (mag): aqua blauw
Jongen of meisje:meisje
Hobby:shoppen,paardrijden,foto's maken,tekenen,lachen met vriendinen,acteren[wilt actrice worden].Haren en make up bij anderen doen !I'm REBELLIOUS
6 april 2009 - 19:14Kee:)
Klinkt goed,, want in mijn verhaal ga ik ook paardrijden (wat ik in het echt al doe)
je bracht me op het idee dat ik bij jou ga rijden:)6 april 2009 - 19:56NiceeNiceeNicee
I'm REBELLIOUS
8 april 2009 - 18:52meer?
9 april 2009 - 10:44ik doe auditie voor de jongen die flirt met Nicole
Naam: Waldo
Leeftijd: 12
Haarkleur: Blond/bruin
Kleur ogen: Bruin
Jongen of meisje: Jongen
Hobby's: Scouts, piano, zingen,acterenTake my hand tonight
9 april 2009 - 14:07kee:)
11 april 2009 - 21:07