• Iemand bijt en die persoon gewond graakt? Ze laten hun altijd gewoon inslapen door een spuitje,maar wat vinden jullie er nu van ?(kwam ineens met dit vage idee >.<)! Mijn mening daar eigenlijk over is die hond in een asiel te steken vanplaats dood te spuiten.Waarom ga je een hond doodspuiten,dat je hier toch ook een mens geen doodstraf geeft en ook gewoon opsluit in de gevangenis die iemand misschien heeft vermoord?Een mens is niet het zelfde als een dier.Maar wat dan nog?

Ik vind dat ze dan de hond moeten laten inslapen --'

We'll never be as young as we are tonight

Soms is het noodzakelijk om de hond dood te doen, ookal is het zijn schuld niet. Als de hond bloed heeft geproeft kan hij gevaarlijk worden.
    En zeg nu zelf zou jij de rest van je leven in een kooitje willen zitten ?

The soul needs autumn.

doodmaken gaat te ver, dat alleen als de hond echt dól is.
    Maarja mensen houden niet echt van honden die bijten en een asiel kan misschien wel erger zijn dan de dood. Vet kut is dat soms voor die beesten.

Nou, mijn oude hond had eens 2x een postbode gebeten maar wij hebben hem gewoon gehouden ;3 tegen ons wassie vet lief namelijk (A)

-

DOM. Als een kat iemand krabt en diegene daarbij gewond raakt, boet het toch ook niet? Mensen zijn gewoon bevooroordeeld door mensen die hun honden slecht opvoeden/africhten.

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.