• Goedemorgen...
    Volgens mij ben ik mijn ego kwijt x_x
    Like, altijd vond ik mezelf geweldig enzo, en nu ineens, klap boem, is het weg. Ik doe nog wel alsof ik hem heb, maar toch voel ik me niet meer zo. Echt raar.
    Ik zit er bestwel mee, omdat ik al die onzekerheid net allemaal kwijt was. Hoevaak mensen ook zeggen hoe geweldig ik ben, ik geloof ze niet meer. En sinds die tijd ben ik ook zwaar aan het afvallen geslagen.
    Woesh, ik ben doodraar vandaag
    Bye x.


    Your make-up is terrible

    Heb ik ook een tijdje gehad en na een tijdje kwam het weer helemaal terug ik ben weer helemaal de oude:D

    Maar Nikki, hoe kan jij nou je ego kwijtraken? Dat is like.. weird.. Want, je kunt hem niet verstopppen en kwijtraken =O dus, wie heeft jouw ego gestolen dan? Want dan gaan we diegene zijn hoofd opeten met lepel (cool)


    Life is hard and then we die

    Maar Nikki, hoe kan jij nou je ego kwijtraken? Dat is like.. weird.. Want, je kunt hem niet verstopppen en kwijtraken =O dus, wie heeft jouw ego gestolen dan? Want dan gaan we diegene zijn hoofd opeten met lepel (cool)


    Ja =O
    Uh... Ik heb echt geen idee wie hem gestolen kan hebben ><


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ja =O
    Uh... Ik heb echt geen idee wie hem gestolen kan hebben ><
    Dan.. blame your mother! Nee, blame the spoons! We gaan de lepels opeten 8D


    Life is hard and then we die

    (...)Dan.. blame your mother! Nee, blame the spoons! We gaan de lepels opeten 8D


    Neehman, das gewoon weg engig.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Neehman, das gewoon weg engig.
    Maar.. Hooft in Raffa dan?


    Life is hard and then we die

    (...)Maar.. Hooft in Raffa dan?


    In Roffa ><
    Maar dies ook eng


    Your make-up is terrible

    (...)

    In Roffa ><
    Maar dies ook eng
    Dan doen we het hoofd onder water en kijken we hoe lang het duurt tot het oplost. Goed idee?


    Life is hard and then we die

    (...)Dan doen we het hoofd onder water en kijken we hoe lang het duurt tot het oplost. Goed idee?


    Yesh


    Your make-up is terrible

    Heb ik ook een tijdje gehad en na een tijdje kwam het weer helemaal terug ik ben weer helemaal de oude:D


    Ik hoop het...


    Your make-up is terrible

    weird x.x


    None but ourselves can free our minds.

    Dat heb ik ook wel eens!
    De ene dag heb ik zat Ego. En dan ineens niets meer!><


    everything, in time

    Dat heb ik ook wel eens!
    De ene dag heb ik zat Ego. En dan ineens niets meer!><


    Ik heb het al... Anderhalve maand.


    Your make-up is terrible

    Jezelf helemaal geweldig vinden is ook niet helemaal gezond, maar ik zou gewoon [wat ik altijd doe] beetje mezelf moed inpraten, bedenken wat er leuk is mijn leven en aan mezelf, en dat gewoon volhouden tot ik het geloof


    Mew <3

    weetje ik denk dat dat de pubertijd is, Vroeger had ik letterlijk overal schijt aan, ik maakte makkelijk vrienden maakte me nergens druk over. Ja ik werd heel erg gepest maar het boeide me niet.. of naja tuurlijk wel maar ik bleef abnormaal druk en vrolijk ookal moest ik natuurlijk ook vaak huilen door het gepest enzo.

    en nu? ik wordt gelukkig niet meer zó erg gepest. maar ik Durf soms niet eens de straat op omdat ik mijzlef lelijk vind O.o dat is toch niet normaal? dan denk ik er echt aan om mijzelf ziek te melden O.o
    ik ben ook niet meer zo blij, ben een stuk rustiger. Erger nog ik kan slecht tegen hyperende mensen en al helemaak niet kinderachtige mensen. Ik ben altijd maar bang dat mensen mij lelijk en vreemd vinden. Ik kan ook heel moeilijk vrienden maken. Omdat mensen tegenwoordig altijd al hun mening klaarhebben staan enzo. en ik ben dus bang dat mensen bijv, zeggen van: 'jezus wat ben jij *?* dacht je nou echt dat wij vrienden zouden kunnen worden?' dat soort achtige dingen..

    Ik heb echt de grootste moeite met mijzelf. Ik praat vaak op mijzelf in van : 'je bent hartstikke mooi en aardig, als mensen dat niet inzien zijn ze je niet waard enzo' en het ergste is dat ik dan mijzelf niet serieus neem O.o :s I know hoe zielig kn je wezen ==* ik haat die onzekerheid.. :[ Ik hoop dat ik als ik wat ouder wordt mij puistjes verdwijnen en dat jongens me zien staan enzo. en dat andere aardiger gaan doen enzo en vooral dat ik een beetje zelfvertrouwen krijg!!

    wow ^^ dit lucht op (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT