• Ja mensen, ik ben weer eens inspiratieloos :') En nu ik pas gehoord heb dat nicknametopics weer toegestaan zijn, dacht ik er maar meteen eentje te openen. Ik wil een nieuwe nickname, want de mijne begint echt hatelijk te worden. (op netlog dan toch >< ) En nu vroeg ik mij af of jullie me niet eens wat konden helpen? Plaats hieronder maar alle leuke nicknames die in jullie opkomen en dan kies ik er de leukste uit. En dan mogen jullie nog eens kiezen :')
    Dankuu! <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is dit voor op netlog of voor op Q? Of voor beiden?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet het niet, misschien iets uit een liedje ofzo. :] (maar pas op, de meeste nicknames zyn al bezet. T-T)


    None but ourselves can free our minds.

    Voor Netlog een nickname kiezen is echt moeilijk, want altijd als ik daar iets voor weet is die naam al bezet. --'
    Je kan misschien een titel van een liedje pakken, of gewoon iets met je naam in.

    Is dit voor op netlog of voor op Q? Of voor beiden?

    Netlog :') en ik kan er nog eentje voor op Q houden ook, als er toffe tussen zitten en ik niet kan kiezen^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right