• Hellow,
    Ja, ik ben dus heel erg koppig. Als iemand gelijk heeft, wil ik nog altijd 'mijn gelijk' halen en als het juist is van hen zeg ik altijd ssshht. Ik geef nooit af als het bij discussiëren aankom en wil altijd mijn mening doordringen. Natuurlijk geef ik af, als het echt moet, maar ik blijf koppig. Zijn er onder jullie nog zo? :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik kan wel zo zijn, maar ik weet wanneer de grens bereikt is. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stubborn.
    Ik vind dat zoooooooo'n cool woord. (krul)
    Oke, ontopic: Ik ben maar heel afentoe koppig. Als het moet, laten we het zo zeggen :'D.


    Tanya is de beste.

    ik kan wel zo zijn, maar ik weet wanneer de grens bereikt is. :')

    Ja, ik meestal ook wel. :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben ook zo
    helemaal ^^

    Ik ben vaak ook wel koppig, maar alleen als ik er echt zeker van ben dat wat ik zeg het enige juiste is.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben vaak ook wel koppig, maar alleen als ik er echt zeker van ben dat wat ik zeg het enige juiste is.

    Ik ben er ook wel altijd zeker van. Maar soms (vaak) draait het uit dat ik geen gelijk heb :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben vaak ook wel koppig, maar alleen als ik er echt zeker van ben dat wat ik zeg het enige juiste is.

    als dat niet zo is, is het best wel gênant. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben altijd koppig. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Heeejjj, jij bent zoals mij :'D


    We'll never be as young as we are tonight