• Er werd dus geroddeld over ne vriend van mij da die Bii was.
    En ik zeg da eerlijk tegen die jongen dat er geroddelt was, en of da waar is.

    Die jongen verschoot kei hard en zegt da da ni waar is. Maar nu voelt die zich kei down en kwaad en zo.

    En nu voel ik mij Kaka --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Ocharme meid toch! Ik had dat met een vriendin. Een jongen waarmee ze gevrijd had vertelde echt alles over haar door aan zijn vrienden. Zeg ik dat tegen haar, is ze echt keihard gekwetst enzo. Voel ik me echt schuldig oO Maar het gaat over. Hij moet zich er proberen over te zetten. Ik weet het klinkt moeilijk, maar mijn vriendin heeft dat ook gedaan. En ze trekt zich niets meer aan van die 'roddelaars' en gaat nog altijd met die jongen om. Omdat ik het ook via via gehoord had en van die jongen zelf. Maar ze laat het over zich gaan.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jij hebt gewoon gedaan wat het beste was, denk ik. Ik zou het zélf ook wel graag willen weten wanneer er geroddelt word over mij. Het is ergens ook wel normaal dat die jongen zich nu zo voelt, I mean, je hoort niet iedere dag van die roddels en dat komt wel kwetsend aan. Geef hem tijd, amusseer je met hem en probeer hem zoveel mogelijk gerust te stellen en hem te entertainen enzo. <3 Sterkte!


    Tanya is de beste.

    Oooh da is zo erg voor u broer ö maar ik denk dat er weinig aan te doen valt eigenlijk Oo

    Oooh da is zo erg voor u broer ö maar ik denk dat er weinig aan te doen valt eigenlijk Oo

    Mijn broer? x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Je moet je toch niet schuldig voelen. Je hebt gedaan wat je kon en je hebt hem ingeligd over wat er allemaal gezegd werd.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker