• Hoi.
    Ik wil van die leren handschoentjes. Het liefst die tot het midden van je vinger komen. Weet iemand waar ik die kan krijgen?
    x.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    london?

    De dichtsbijzijnde is in Amstelveen --'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Iedergeval:
    Bedankt allemaal =)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    (...)
    Ikke wil weten!!! XD ik woon nl in A'dam ^^


    woon je in A'dam???


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    woon je in A'dam???

    Jha xd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Die heb ik =D Al een paar jaar terug gekocht, dus ik weet het niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    I have no idea : ).


    Tanya is de beste.

    nope srry

    Large baby! >.<''


    You move me ......... Kurt

    Underground, London, Cinderella, Outlets, the Large, Attitude Holland, en wat alternatieve kleine goth winkeltjes ofzo, je kunt het ook is proberen in een carnavals winkel. Maar die zijn meestal van hele slechte kwaliteit x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ty ty =D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ty ty =D
    You're welcome. Succes met zoeken x]:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    large, london, simsalabim ? ;p


    -

    Bij Claire's.. vanaf de buitenkant lijkt het soms un kinderachtige winkel. maar die winkel is helemaal volgepropt met sieraden. En ze hebben ook un hele wand met handschoentjes, in allerlei stijlen. En ik kan je nu al vertellen dat daar zeker 5 verschillende soorten hangen in wat jij zoekt;-)


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    (...)You're welcome. Succes met zoeken x]:Y)

    Ty ;D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Bij Claire's.. vanaf de buitenkant lijkt het soms un kinderachtige winkel. maar die winkel is helemaal volgepropt met sieraden. En ze hebben ook un hele wand met handschoentjes, in allerlei stijlen. En ik kan je nu al vertellen dat daar zeker 5 verschillende soorten hangen in wat jij zoekt;-)

    daar kom ik zoo vaak XD allen hebben ze daar geen leren handschoentjes ><.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.