O jongens het was geweldig^^
Ik was er samen met een vriendin naar toe gegaan. Eerst allemaal gezellig staan dansen enzo, toen kwam ik die ene hele leuke jongen tegen waar ik een crush op heb!^^ Toen gingen ik en mijn vriendin de heltijd bij dat groepje rondhangen. Ik was beetje aangeschoten en hij ook geloof ik x'D! Maar goed, wij dus de heletijd knuffelen en hij mijn hand vast houden. Hij was zoo lief! Hij ging steeds bier halen en dan mogt ik ook wat daar van. Dus ik heb niks gekocht die avond! Toen werd een vriend van mijn crush niet goed, hij gaf over enzo. Dus wij met hem naar buiten. Ik had ons pap gebeld want die zou ons op komen halen. En net toen mijn pa het parkeerterein op kwam rijden gaf hij mij een zoen. Op mijn mond, maar niet echt zoenen! Gwn een afscheidszoen, waar ik heel blij mee was. Ik zei hem gedag en toen moesten we weg. Ik bn sirieus in de wolken mensen *droomt weg*
Edit: Hij smste me net, of ik naar hem wilde komen omdat zijn ouders weg gingen. Kan dus niet want we hebben visite... Balen -.-
-