• Een paar maand geleden toen ik was begonnen met de pil,had de dokter er eentje voorgeschreven waarvan ik niet zouw bij komen.Op dat moment woog ik 60 kilo (wat ik veel te veel vind) maar nu we ongeveer een half jaar later zijn,zit ik nog steeds op het zelfde gewicht,fierheid xD

    ghehe ;D

    haha:P

    Kom je bij van de pil? Wist ik niet. Ik neem de pil ook ongeveer een half jaar en ik ben niet echt bijgekomen fzo x].


    Listen to what we're not saying..

    Ik ben pak m beet 5 kilo aangekomen door de pil =']


    Life is hard and then we die

    yeah beter, ik ben ook niets aangekomen.
    Aan de andere kant wel balen, want voornamelijk je biebie en bep groeien erdoor.

    Ja dat heb ik ook, ik eet mega veel (avond eten enzo niet:$)
    En ik slik de pil,,en ik blijf maar 50 t/m 54 wegen:P

    Wat is er zo speciaal aan, je zou niet bijkomen en dat is ook niet gebeurd. Big deal :'D


    All was well.

    Kom je bij van de pil? Wist ik niet. Ik neem de pil ook ongeveer een half jaar en ik ben niet echt bijgekomen fzo x].

    Je word eerst onderzocht (hoe groot je bent,je hartslag,hoeveel je weegt enzu...) om dan de juiste pil voor te schrijven.Dus dat je bevoorbeeld echt veel weegt voor u leeftijd dan krijg je een pil waardoor je niet van zal aan komen,of dat je te weinig weegt,dan krijg je er eentje waarvan je een beetje bij komt. En ik heb er eentje gekregen tegen het niet bij komen van gewicht en het weggaan van acné xD

    (...)
    Je word eerst onderzocht (hoe groot je bent,je hartslag,hoeveel je weegt enzu...) om dan de juiste pil voor te schrijven.Dus dat je bevoorbeeld echt veel weegt voor u leeftijd dan krijg je een pil waardoor je niet van zal aan komen,of dat je te weinig weegt,dan krijg je er eentje waarvan je een beetje bij komt. En ik heb er eentje gekregen tegen het niet bij komen van gewicht en het weggaan van acné xD
    Oh.. bij mij ging dat niet zo


    Life is hard and then we die

    (...)
    Je word eerst onderzocht (hoe groot je bent,je hartslag,hoeveel je weegt enzu...) om dan de juiste pil voor te schrijven.Dus dat je bevoorbeeld echt veel weegt voor u leeftijd dan krijg je een pil waardoor je niet van zal aan komen,of dat je te weinig weegt,dan krijg je er eentje waarvan je een beetje bij komt. En ik heb er eentje gekregen tegen het niet bij komen van gewicht en het weggaan van acné xD

    had ik niet zo :p
    ik kreeg eerst een facking sterke, maar toen lag ik met migraine op bed door dat ding. Toen kreeg ik die ik nu heb.

    Ik pak de pil ng niet. xd'


    A. ikmisje.

    yeah beter, ik ben ook niets aangekomen.
    Aan de andere kant wel balen, want voornamelijk je biebie en bep groeien erdoor.

    Haha dat wou ik net zeggggen.


    I recycle my thoughts.

    Ik pak hem nog niet, maar ik hoop van zodra ik hem wel pak, dat ik niet teveel aankom.


    Tanya is de beste.

    Ik dacht dat je bedoelde dat je dood gaat als je deze pil neemt toen ik de titel las. (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik pak hem nog neit.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker