• 1.Ik moet dit schooljaar over doen omdat ik teveel lessen gemist heb.

2. De reden daar van is dat ik reuma heb, en fucking veel medicijnen moet slikken + dat ik soms niet kan lopen.

3.Het gaat fucking slecht tussen mij en mijn lief.

4.Mijn alle beste TH hartsvriendin is geen Th fan meer en wilt een nieuwe THloze start maken, dus ook zonder mij.

5. Ik heb een nieuwe CD waar het liedje waar ik ooit zelfmoord op probeerde te plegen ook op staat. Dst wist ik niet, en toen ik hem net hoorde moest ik weer huilen. Ik ben naar de plee gegaan omdat mijn ouders niks hoeven te weten. Daar heb ik mijn hand openkrabt uit woede en verdriet, en nou loop ik met krasjes. Terwijl ik mezelf gezworen had sterk te blijven. Het werd me allemaal gewoon even teveel...

6.Door dat het slecht gaat met mijn lief heb ik minder houvast gekregen, waar door ik nog verliefder ben geworden op Bill. Het klinkt heel zielig en aanstellerig. Maar ik MOET een houvast hebben, wil ik sterk blijven. Ben ik achtergekomen...

Sorry voor als het jullie niks intreseert, maar ik moest gewoon ergens mijn hart luchten.

x

Scream for mercy!

Dude, als die vriendin je daar voor gaat dumpen is ze zielig ><'

We'll never be as young as we are tonight

Whow, sterkte met alles:O
    En als je wil praten moet je maar een pb sturen, ik wil je wel proberen te helpen als je dat graag hebt.
    Dit is een soort mengeling van mijn leven en dat van mijn beste vriendin... Dat is heel raar om zo te lezen...

Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

Wow, sterkte.

en, weet je, als je vriendin je daarom laat vallen is ze nooit een echte vriendin geweest, en dat met Bill, daarin kan ik je goed begrijpen, ik heb dat ook een tijdje gehad.

"You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

:O dat je vriendin je daarom laat vallen is ze echt zo...*scheld,scheld* Kut! Dat is toch geen echte vriendin!:S Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik zou niet weten hoe. Veel sterkte. Met alles!(flower) En het is goed om je hart te luchten;)

xX

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Whow, sterkte met alles:O
    En als je wil praten moet je maar een pb sturen, ik wil je wel proberen te helpen als je dat graag hebt.
    Dit is een soort mengeling van mijn leven en dat van mijn beste vriendin... Dat is heel raar om zo te lezen...

Dat is erg lief van je =]

x

Scream for mercy!

Wow, zwaar.
    Veel sterkte zou ik zo zeggen! En als je wilt praten, je weet me te vinden. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Dus je ziet maar... Maar echt veel sterkte! x

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Amaaai, veel sterkte nog (flower)

007

meid, volhouden hoor!!
    iedereen van ons voelt zich soms wel eens slecht.Als je je terug slecht voelt, kan je misschien naar TH luisteren. je zei dat je fan van bent, dus denk ik dat je dan terug gelukkiger wordt.
    wat naar voor je dat je vriendin je laat vallen. Ze is geen echte vriendin. Laat ze maar. Je vindt vast wel andere vriendinnen die TH wel leuk vinden!!
    als het slecht gaat tussen jou en je vriend, moet je misschien eens denken waarom dit zo is. Je kan er beter met hem over praten. lukt het toch niet tussen jullie, dan zal je hem moeten loslaten. Het klinkt gek, maar er zijn zoveel andere jongens. en geloof (ik heb het ook meegemaakt) vele van deze jongens zijn superleuk en heel lief.
    Hopelijk voel je jezelf wat beter nu
    veel succes(Y)

* ... together we reach more ...*

misschien moet je die houvast bij een andere vriendin zoeken?
    in ieder geval sterkte!!

You're a star in heaven.

Weet je,
    als je later 24 bent èh,
    ga je een man hebben,
    kinderen,
    een job dat je graag doet,
    en dan ben je gelukkig,
    dan herriner je je niet meer deze dag.
    Hou je daaraan vast!
    En weet dat je er altijd in de wereld iemand van je houd en èr is iemand dat om je geeft!
    Ik leef met je me,
    je kan er altijd met mij over praten.
    Ik praat hierover vaak.
    Ik hoop dat je je vlug weer gelukkig zal voelen.

Eleni x3

You're kicking the legs right out from under my dreams

Dat van die liefde voor Bill ken ik ook wel.
    Ik had dat +/- 2 jaar geleden ook, toen ik op een andere manier diep in de shit zat. Toen had ik ook een vriendje, maar ik was zó bang om dingen fout te doen dat hij dacht dat ik hem niet leuk meer vond en het uitmaakte.
    Het is inderdaad dan gewoon zo'n beetje het enige houvast dat je hebt, maar als ik jou was zou ik met je lief erover praten. Je hoeft niet eens alles te vertellen, maar als je al een beetje duidelijk maakt dat het slecht met je gaat en hij dat goed opneemt, dan wordt jullie relatie er alleen maar sterker van.
    Dan ben jij iets opgeluchter en kun je langzamerhand steeds meer aan hem kwijt.
    Zorg ervoor dat je niet dezelfde fout maakt als ik. En als het niet lukt, dan heb je altijd nog je familie, andere vrienden en de mensen op quizlet :)
    Heel veel sterkte, meis!

I clicked my heels and wished for you.

Woow. Lijkt echt echt op wat ik ook heb :A
    Maar, sterkte! Je komt er wel doorheen. Geloof me.

Protège moi de mes désirs.

Wow, sterkte.

en, weet je, als je vriendin je daarom laat vallen is ze nooit een echte vriendin geweest, en dat met Bill, daarin kan ik je goed begrijpen, ik heb dat ook een tijdje gehad.

Mee eens.

Behind every great man there’s a great woman