• Op 2dagen zijn 3 van de liefste mensen van Q vertrokken.
    Rose,Tanya& nu zag ik ook net dat bij Whitney 'deze user is niet meer actief' stond.
    Als het zo blijft door gaan ben ik ook weg.
    Ookal gaan veel van jullie het stom vinden dat je daarom weggaat.
    Maar heeft iemand een idee waarom er opeens zoveel mensen weggaan ?


    The soul needs autumn.

    IS TANYA WEG ? IS WHITNEY WEG ? IS ROSE WEG ? ö


    All was well.

    Waaaaaaaaaaat o.O Tanya is WEG o.O Daar wist ik NIETS van =[ Rose is weg, hoop dat ze nog terug komt en en en daar wist ik het van maar niet van Tanya ><
    Goddamn waarom weet ik weer van niets >< Heeft iemand dat topic waar Tanya dat zei?

    Waaaaaaaaaaat o.O Tanya is WEG o.O Daar wist ik NIETS van =[ Rose is weg, hoop dat ze nog terug komt en en en daar wist ik het van maar niet van Tanya ><
    Goddamn waarom weet ik weer van niets >< Heeft iemand dat topic waar Tanya dat zei?

    Dat staat op de eerste pagina van de actieve topics.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben ook weg. Heeeeel jieeeh (puh)


    I recycle my thoughts.

    IS TANYA WEG ? IS WHITNEY WEG ? IS ROSE WEG ? ö

    Nee, daarom ook dit topic. (krul)

    Hmm, geen idee hoe het komt eigenlijk. Hopen dat ze allemaal terug komen dan, maar meestal is het ook wel zo dat ze maar voor een paar daagjes stoppen, en niet voor eeuwig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Slieeeeeem :3


    All was well.

    Tanya en Whitnèy hadden ruzie.. ik denk dat ze daarom beiden weg zijn.


    All was well.

    Tanya en Whitnèy hadden ruzie.. ik denk dat ze daarom beiden weg zijn.

    Naaah, ik weet wel dat Whitney ruzie had met iemand, maar volgens mij was dat niet tanya.

    Ik zou het niet weten, anders gaf ik je een antwoord. Tanya kwam vandaag nog online?
    Ik blijf. ;d

    Ze zullen allemaal wel een goede reden hebben zekers?


    .-

    (...)
    Naaah, ik weet wel dat Whitney ruzie had met iemand, maar volgens mij was dat niet tanya.


    Was wel met Whitnèy, vertelde Tanya me.


    All was well.

    Ik vind het zowieso stom hoe belachelijk iedereen doet. Met berichtjes zoals "Ja mensen ik ga weg. Ik zeg niet waarom. Probeer me maar niet tegen te houden!" Dat vind ik een soort van een schreeuw om aandacht en heel iritant. Je kunt ook gewoon zeggen. "Ik stop dermee Doei." Zonder al die drama..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het zowieso stom hoe belachelijk iedereen doet. Met berichtjes zoals "Ja mensen ik ga weg. Ik zeg niet waarom. Probeer me maar niet tegen te houden!" Dat vind ik een soort van een schreeuw om aandacht en heel iritant. Je kunt ook gewoon zeggen. "Ik stop dermee Doei." Zonder al die drama..

    En ik agree with that.


    Tanya is de beste.

    (...)
    En ik agree with that.

    Meeeh tooo.


    I recycle my thoughts.