• Dan heb je van zo'n 13 jarige kindjes die denken dat ze mooi zijn en alles mogen hebben. en wanneer je er op wilt reageren dan blacklisten ze je(dat je niet meer op hun profiel komt) ahg ja,mijn vakantie kan in ieder geval al niet meer kapot omdat ik mij dood heb gelachen met haar ^^ maar oke,wie ergert er nog aan zo'n dingens?Mensen die denken dat ze stoer zijn om je dan te blacklisten ^^

    Uch dankje, ik denk dus dat ik stoer ben want er staan al heul wat peepz op mijn blacklist ><

    ik heb dat nog nooit meegemaakt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dubbelzinnig ofzo,*

    En ik wel best hard hoor.


    *He's the one.

    ik erger me daar ook echt dood aan! maar we zullen dan maar denken dat ze niet beter weten zeker?:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, daar kan ik niet tegen. En zeker niet als ze er stoer bij doen --'
    Ook niet als mensen je gaan blokken op msn, als je bijv. ruzie hebt. Ik bedoel; ga dan niet zielig lopen doen & me blokken.


    Protège moi de mes désirs.

    ik erger me daar ook echt dood aan! maar we zullen dan maar denken dat ze niet beter weten zeker?:P

    xX

    Ja denk ik ook ^^ maar ooh ik kan mij er echt zo om ergere en het is tegelijkertijd grappig. Omdat ze eerst een grote mond hebben en denken u klein te krijgen,maar dan zo laf zijn u te blokken (;

    Der is er een en die gaat me doodleuk toevoegen als vriend. dit is wat op haar profiel stond;

    ik ben mooi en ik ben een emo (Y)
    -mod medeling-
    fake foto's

    leeftijd; 16


    All was well.

    Der is er een en die gaat me doodleuk toevoegen als vriend. dit is wat op haar profiel stond;

    ik ben mooi en ik ben een emo (Y)
    -mod medeling-
    fake foto's

    leeftijd; 16

    oooh daar heb ik ook haat aan ö of mensen die u msn vragen, en na 5 minuten weg moeten en al meteen zegge; i love you(l)

    Tfoe. -Is 13 jaar oud- xd Ik ben gewoon de mooiste van de hele world :3 -Kuch kuch..-


    I live for the applause, you will die for it.

    Weetje er zijn sommige mensen die redens hebben voor dat blacklisten >< Bijvoorbeeld als er mensen zijn waar je ruzie meehebt en je niet eens weet wáárom ze boos op jou zijn en je een hele tijd liggen uit te schelden terwijl je helemaal niets doet. Jep, ik ben een wannaB stoerdoender volgend jou dus (': Na dankje n_n

    Na, heb er niet zo'n last van.
    Ik ga dan ook niet alle profielen af op profielsites.
    Mijn netlog wordt enkel beperkt door mijn vrienden hun profiel af te gaan, en zelf dat doe ik meestal geeneens.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weetje er zijn sommige mensen die redens hebben voor dat blacklisten >< Bijvoorbeeld als er mensen zijn waar je ruzie meehebt en je niet eens weet wáárom ze boos op jou zijn en je een hele tijd liggen uit te schelden terwijl je helemaal niets doet. Jep, ik ben een wannaB stoerdoender volgend jou dus (': Na dankje n_n

    Ahg ja,da kind moet gewoon weten wat ze zegt tegen mij,ze moet ook weten dat ze een reactie kan terug verwachten en dan niet zo laf zijn te blacklisten x)

    (...)
    Ahg ja,da kind moet gewoon weten wat ze zegt tegen mij,ze moet ook weten dat ze een reactie kan terug verwachten en dan niet zo laf zijn te blacklisten x)


    Staan die reacties er nog? Wil dat zien :Y)

    (...)

    Staan die reacties er nog? Wil dat zien :Y)

    ge slaagt nog geen deuk in een pakske boter en op een pc sgerm ga da ni egt veel efect geve :')
    en wa moe ik nopg lere
    da gy lelijk zieleg en wanhopeg zijt euhm nee!
    want da weet ik al
    maar bon ik ben maar is ons ma eeft viskes gebakke ^^!
    adios

    Grappig ;D
    tis 3 jaar jonger,
    theeft geen belgische naam,
    ze ziet dr ineens nog ni belgisch uit,
    zhis lelijk,
    zheeft een varkens kop,
    ze probeert mij klein te krijge ;D
    en heeft ne grote mond tege mij,
    maar is wel laf om mij te blackliste xD
    oooh x)
    mn vakantie kan ni beter ;D

    Omg.. xD


    Your Butt is Mine!