• Ik wilde warme chocomelk en toen pakte ik die mok. Toen ging ik die blije koe die op die mok staat aanstaren. Toen schoot me ineens binnen dat die mok nog uit groep 8 komt n_n
    Even een vraag, waarom is er geen tijdsverschil met België en wel met Afrika ofzo.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Eh.
    Wtf?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat heeft met de zon te maken ^^ In belgie komt die ongeveer op het zelfde moment op als bij ons,,

    in amerika is dat veel eerder/later?. In nl is een officieele wet voor wat de nederlandse tijd is, en die zal in belgie wel het zelfde zijn ofzo xD

    jah dat heeft te maken met die lijntjes die je altijd zow op de weerend ziet staan:P
    een weet ik veel hoe ht heetxD
    maar wij zitten dus in dezelfde tijdszone als belgie, en engeland bv.
    maar in rusland is het vroeger als bij ons:P
    en in amerika juist weer later, en we verschillen 12 uur met nieuw zeeland dacht ik, dus als het hier 10 voor 11 pm is is ht daar 10 voor 11 am:P

    nn ht heeft allemaal te maken met dat gekloot vn de draaing van de aarde:P(nn weet je warom de aarde draait??:P)

    Heeft (zoals Krullebol al zegt) te maken met de stand van de aarder, maan en zon :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Tijdzones. En dat houdt dan inderdaad verband met de zon.
    Aangezien de wereld rond is en die draait rond de zon en z'n eigen as, zal niet ieder plekje op hetzelfde moment licht krijgen.
    Daarom heeft men de uren aangepast aan de landen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    hoi hoi, nou ik help me eens ff, ik kan ook niej zo goed denken dus kan iemadn me vertellen wat je met forums moet doen????

    Xx. Mich


    To be feared is much safer then to be loved....

    Hangt er van af hoe dicht je bij de evenaar zit Lozeeeeer n_n


    All was well.

    Laura en denken gaat niet goed. n.n Anyway, dat heeft met de zon&de evenaar te maken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'