• En nu denken jullie; welke leekrracht is er wel nermaal? Wel,ik denk erger als eentje van mij kan niet.
    -Ze zegt wanneer dat het goed weer is ze naakt in haar tuin rondloopt (ahg ja,wat is daar nu verkeerd aan Ö)
    -Wanneer ze een grasmaaier op het school ziet dan kruipt ze in de kast (ahg ja,niets speciaals zekers?^^)
    -Wiet is gezond,het ziet groen (breng ons allemaal op het goeie spoor =D)
    -jullie zijn rotkinderen,daarom krijgen jullie een 10 van mij (een beetje pech voor de brave kindjes,niet?ö)
    -*ze kruipt onder de bank* ze zegt: DE ALIËNS KOMEN MIJ HALEN! (Hell yea,dat ze mij ook maar mee nemen ^^)
    -Jij ziet demonen,ga nu naar de directeur!!! (oke Oo)
    -Ik heb de monkey geleerd,een nieuwe move (oke dan xD)

    ahg ja...ik kan zo nog wel door blijven gaan ^^ maar dat ga ik dus niet doen! nog iemand van zo'n geflipte leerkracht?Geloof mij,ze heeft is gezegd dat ze haar leerlingen zag als een kudde schapen,leuk he ?x) ahg ja,iemand van mijn klas denkt dat de robots de wereld gaan overnemen.Is het nu mijn schuld?Of zit ik gewoon in een zotteschool?

    Wat een freak. O.o
    Mijn leraares van Biologie zegt dat ze vroeger in haar vorige leven een vampier was. :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    haha:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Wat een freak. O.o
    Mijn leraares van Biologie zegt dat ze vroeger in haar vorige leven een vampier was. :'D

    zei heeft ook is gezegd wat ze dacht dat ze in haar vorig leven was,maar dat ben ik nu al vergeten.Ahg ja x)

    Hahhaha lol x'D

    Wat een freak. O.o
    Mijn leraares van Biologie zegt dat ze vroeger in haar vorige leven een vampier was. :'D

    Vet, wil ik ook zyn :Y)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xd. lol toch?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    haha :'D

    Mij bf (ik gelukkig niet) heeft een leerkracht die de hele tijd hyperactief is. Hij doet soms konijnen na (met zijn tanden) en houdt van rondjes rond zijn slachtoffer/leerling lopen. Hij heeft 1 hobby : Katten vermoorden (Hij zegt dit altijd voor bij grammatica, hij geeft engels : I killed my cat, I have killed my cat, I've been killing my cat, enz)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    hahahah damn (': normaal is echt wel iets anders XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    Ik vind zo'n docent eigenlijk wel humorvol. Als ik zelf docent was zou ik dat soort dergelijke opmerkingen denk ik ook maken. Vroeger dacht ik altijd dat ik later serieus en volwassen moest zijn. Ik ben nu nog een grotere kleuter als 6 jaar geleden :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    xd. lol toch?

    Dat is wel grappig,maar daar worde soms echt zot van.

    HAHA, het lijkt me juist wel grappig.



    Voor een keertje..


    Protège moi de mes désirs.

    cool! zo'n leraares wil ik ook Ö


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.