• Ik en StorySongxX hebben samen een nieuwe serie opgestart het heet:
    The Truth Behind The Lying Heart
    Het gaat over een meisje, Hayleigh en ze leeft in een wereld waar niet alle beroemdheden aardig zijn en goed. En met niet aardig bedoelt ze liegen. Ze was een grote TH-fan maar dat werdt allemaal verpest door Bill zichzelf. Op een kort tijd is Bill heel erg veel veranderd en kan je nog nauwelijks hem herkennen qua karakter. Hij begon allemaal eerst met liegen maar werd meer dan op een korte tijd dan liegen.....

    Zuchtend plof ik op de donkerblauwe zetel en neem het eerste beste tijdschrift wat er op het glazen tafel ligt. Ik blader door het magazine door en met elke blad die ik omsla kraakt het door de kamer heen. Alles is stil alleen op het geslaag van de seconden na. Het wind woekert buiten door de bomen alsof ze iets willen wegwaaien maar toch niet lukt. Het weer wordt grauw en de verlichte deeltjes krijgen een donkere kleur maar schijnt toch nog mooi door de oude kamer heen. Ik zucht nog een keer maar dan valt mijn oog op een rode, bevlekte blad die er uit valt. Langzaam pak ik het op met nog steeds mijn ogen eraan vast genageld. Het blad is deels gescheurd maar nog net genoeg om het artikel nog te lezen. Bill Kaulitz gezocht na een bankoverval Het krantenkop stond in het vet gedrukte letters met een schaduw als achtergrond. De beelden kijk ik 1 voor 1 en besef dat het wel echt Bill was op de foto's. Mijn ogen dwalen door het artikel heen en nog steeds het ongeloof verovert mijn brein. 'Hoe kan dit gebeuren?'


    Ik heb er ondertussen samen met StorySongxX 9 delen!! Willen jullie die eens maken en een reactie achterlaten?? Hier is de link;
    www.quizlet.nl/quiz/294087/the-truth-behind-the-lying-heart--proloog/

    En reacties achterlaten graag?? We hebben ons best gedaan en we willen graag dat jullie het eens maken.....Want anders blijft het bij 0x gedaan *pruillipje*