• Vroeger werden wij altijd gebelt voor reclame etc en ik was toen ál een kletskous. Maar goed, die mensen belden altijd ronds etenstijd en mijn ouders waren slim dus lieten ze mij altijd opnemen. Dan bleef ik een half uur aan de lijn en dan pakte mijn moeder de telefoon af en zei dat ze geen interesse had. Waren jullie vroeger ook ideaal voor zulke dingen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zeg zoiets van; 'srr, als ik verder naar u zever luister ga ik overgeven.' en dan leg ik neer. x']


    If music be the food of love, play on!

    nope! :)

    nee

    nee

    nee

    ja

    ja

    ja

    @ KleineXKat Spammen is verboden!>'<


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Soms ='] want dan nam ik op ''Met de andere kant'' of zulke stomme zinnen x_x


    We can only learn to love by loving.

    xD Wij doen dat net ff anders (A) moeten ze mevrouw Snoep (ja zo heet me ma) zeggen we ja hoor we gaan haar even halen hoor en dan opzij leggen 2 minutn wachten en zegge, ja ze komt eraan hoor en na een x of 2 à 3 hebben ze zelf al opgehangen xD


    You can never wear to much black

    We worden daardoor nooit gebeld


    Als je maar een ananas hebt..

    Er belde een keer een man op die vroeg naar de heer de Bruin. Nou, die kende ik helemaal niet, dus ik zei dat die er niet was.
    Toen vroeg ik:'Heeft u zijn mobiele nummer?'
    Dus hij zo:'Nee'
    Ikke:'oh,ik ook niet, want ik kén hem niet'

    en toen hing ik op(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ''Mevrouw, u vraagt naar mijn vader? Die is er niet, die is de appels van het land maaien. Waarneer u kunt terug bellen? Als-we-allemaal-in-de-hell-zijn, dan kunt u het nog een keer proberen!''
    Echt he!

    ik geef 'm altijd gelijk aan mn ouders, ik hoef dat gezeur niet te horen. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.