• Dus ik heb een poetsvrouw, ze heet Bonjenna en komt uit Polen. kan alleen frans spreken en werkt bij ons in het zwart, omdat ze eigenlijk niet in België mag zijn. Nou, omdat ze alleen frans kan spreken ontloop ik haar liever, want ik kan geen frans en tentweede dat kinkt alsof je één of andere maffiabaas bent die koel probeert te doen >< Dus ik in mijn bed blijven liggen en boven op de pc zitten en wachten tot het Vier uur is, zodat ik eindelijk beneden kan komen, zonder dat franse gedoe aan te moeten horen. Wie hoor ik op de trap komen? Juist, BONJENNA(cat)
    Dan loopt mijn kat -die in mijn kamer zat- zodra ze de deur opendoet naar buiten. Wat zegt dat mens? 'Hee Dobejoo' HALLO HIJ HEET TOBIAS HOOR ! :((


    All was well.

    Haha d:


    None but ourselves can free our minds.

    Haha :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wij hebben ook een poetsvrouw die Mwanana of zo noemt Ô_ô Ik kan dr naam echt niet onthouden, dus noemen we dr Mango :Y) Soit, ze kan alleen Engels en ik niet >< Dus is ze echt irritant enzoo --' En haar Engels is dan nog gebrekkig ook nog -zucht-
    Maar ze is poetsvrouw omdat ze geld nodig heeft voor dr unif te betalen [/ze studeerd rechten o.o]
    [/i]

    Die van ons is Hongarijïsch (Whùtt?) en ze praat een beetje raar x') Moeilijk te verstaan..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    En toen kwam dat mens mijn kamer binnen zingen en begon te stofzuigen ><


    All was well.