• Ja ik heb eindelijk vakantie, lekker niksen at home. Wat denk je moet ik me kamer opruimen mijn moeder maakt afspraken voor me bij de dokter,tandarst. ik moet gaan strijken

    en als ik weg wil kan het even niet omdat ik op moet passen. ik dacht dat ik vakantie had maar volgens mij lijkt het wel een dwangkamp xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    whaha je hebt precies hetzelfde als mij ik moet me kamer opruimen we zijn aan het verbouwen moet naar de tandarts alleen ik ga elke dag na 1 dingetje opgeruimd te hebben naar buiten!

    En als ik op school zat had ze er geen problemen mee want toen vond ze me huiswerk belangrijker [ niet dat ik ooit huiswerk had of maakten xD]


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    en wat ook is he, toen ik nog naar school moest verveelde ik me nooit en nu verveel ik me als de neten xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ik begrijp je volkomen!
    ik moet vanaf morgen terug vroeg opstaan omdat ik moet gaan werken, heel de maand juli!
    pffff


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    ik moet werken!
    kwart voor 6 me bed uit
    ga zo dood zijn, maar ik ga niet de hele vakans werken, dat hou ik neit vol

    Idd, maar ik vertrek donderdag op kamp dus geen ouders gezeur,!!! maar ik verveel me ook hoor, ik verveelde me al de eerste dag en dat was vorige week maandag,!!! Ik hou van vakantie maar ik haat het evenveel!!! xD


    *He's the one.

    Wat voor Kamp ga je jeugdkamp of wat XD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    geen idee,, ik moet er wel soms op koken, en we gaan naar een warme streek in frankrijk,! en daar gaan we allemaal spel en zo doen,, iets met een vereniging, maar allegeluk gaat men bffe mee,!!!


    *He's the one.

    Arme jij xP
    ik doe niks & wordt afgekat ;l
    xP


    We can only learn to love by loving.

    Owww ik haat dat
    ben blij dat ik gewoon met mijn vriendinnen op vakantie ga


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    ach ik ga ook gwn op vakantie teurg met bffe maar daar zijn ouders dan weer ookal bij, maar ik ga gwn weg van hen daar,!! mijn zin doen,!!!!

    en ik ebn vanaf donderdag tenminste van mijn ouders verlost voor 10 dagen!!


    *He's the one.

    Ahww.. Wat super zielig!:P
    GheheXD
    Ik doe wat ik wil:P


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?