• Hoi
    Er zit een meisje bij mij in het handbalteam, ze is 14 ofzo, en het gaat niet goed met haar. Ze vind zichzelf ineens half emo, luisterd spontaan naar metal, en verft haar halve haar zwart, sinds en drie weken.
    Nu is ze ineens autistisch (ook sinds 3 weken), en ziet ze geesten. Daarbij zegt ze dat ze word geteisterd door demonen, en dat ze haar krabben enzo, en mensen nu denken dat ze zichzelf snijd. Daarnaast zegt ze dat ze getest word op het syndroom van Arperges.
    Vraagt ze nu aandacht, of is het echt zo?
    <3Nikki


    Your make-up is terrible

    Uhm, op het eerste gezicht denk ik dat ze om aandacht vraagt.
    Maar ik kan het natuurlijk nooit zeker weten..


    Protège moi de mes désirs.

    Het syndroom van Asperges? -gaat helemaal plat- Zorry, maar dat ken ik niet =X
    Ze vraagt aandacht, al weet ik het eigenlijk niet goed. Ik zie soms gewoon mensen naast mijn bed staan, maar soit het is weird maar bij mij is het écht maar ik geloof niet in geesten. Ik dénk eerlijk gezegd dat ze aandacht vraagt omdat ze alles opééns zo gaat zeggen dat ze opéén autisme heeft etc.

    Tsja.. op het eerste gezicht lijkt het op aandachttrekkerij. Maar wees enorm voorzichtig met dat oordeel; vorig jaar probeerde iemand in mijn klas zelfmoord te plegen.
    En nee, dat was geen pretje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar is het niet: Het syndroom van Asperger?

    Het syndroom van Asperges? -gaat helemaal plat- Zorry, maar dat ken ik niet =X

    Soort van autistisch aanverwant iets. (Asperger) Weet er ook het fijne niet van verder maar je kunt het wel aan iemand herkennen zeg maar..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk toch echt dat ze aandacht vraagt ...
    binnen 3 weken ? en dan OPEENS autistisch ? right -.-'


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maar is het niet: Het syndroom van Asperger?



    Kanwel >< Ik denk meteen aan die groente.


    Your make-up is terrible

    Mensen met het syndroom van Asperger zijn volgens mij ook wel 'aandachtvragers' of hoe je het ook wilt noemen. Maar kan me voorstellen dat jij zoiets hebt dat ze om aandacht vraagt, maar aan de andere kant, wat nu als dat allemaal echt is? En dat ze het echt moeilijk heeft? Dan laat iedereen haar wel ontzettend hard vallen, en geloof me in zo'n situaties doet dat ontzettend veel pijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik denk dat ze overdrijft, maar als ik jou was, zou ik toch maar even met haar praten...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het syndroom van Asperger is een aan autisme verwante contactstoornis, die valt onder de pervasieve ontwikkelingsstoornissen, voor het eerst beschreven door dr. Hans Asperger in 1944. Het wordt ook wel Aspergersyndroom of kortweg Asperger genoemd.

    In de psychologie en psychiatrie is er discussie in hoeverre het zinvol is om onderscheid te maken tussen het syndroom van Asperger en hoogfunctionerend autisme. Neuropsychologisch onderzoek heeft wel verschillen aangetoond, maar het is nog onduidelijk of deze resultaten voldoende zijn voor een duidelijke scheidslijn.


    Niet geschoten is altijd mis..