• Suggestie;;

    Dat er een onderdeel forum komt waar mensen kunnen vragen om een leuk id voor nicknames / foto's.

    Goed?
    Waarom tegen/voor?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    tegen, dan gaat het forum wéér vol staan met 'iemand een leuke nickname?' etc en daar heb ik een hekel aan.


    -

    Tegen. Foto's kan je best zelf kiezen en voor nicknames is al een topic of die is alweer weg. Verder word het forum er dan waarschijnlijk mee overspoeld en als ze niet bij actieve topics staan word er nauwelijks gereageerd kijk maar bij rollentopics.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik ben... Voor. :Y)


    A. ikmisje.

    Tegen, nog meer nutteloze topics bij actieve topics..


    Mew <3

    tegen, ik denk dat het niks voor niks verboden is?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Het kan op zich wel, maar dan zal Rutger het zo moeten doen dat de topics uit dat subforum niet bij Actieve topics komen te staan.


    Bored.

    Het kan op zich wel, maar dan zal Rutger het zo moeten doen dat de topics uit dat subforum niet bij Actieve topics komen te staan.

    Dan word er bijna niet op gereageerd.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik ben voor


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik denk dat het beter werkt als daar gewoon een officieel topic voor komt zegmaar. : )