• Nou kijk ik word dus echt HELEMAAL gek van mijn vriendinnen de laatste tijd. of ze claimen me helemaal,irriteren me mateloos door me steeds na te doen of denken dat ze heel stoer zijn als ze met mij samenwerken en IK al het werk doe zodat zij met de eer kunnen strijken.

    enkele voorbeelden hiervan :
    - een vriendin van mij werd dik pissig op mij omdat ik nu ook met een ander meisje uit mijn klas veel omga en niet meer met haar alleen x_x
    - een hele goede vriendin van mij kopieert echt alles wat ik heb/doe als ik bijv. een groen shirtje koop met een roze opdruk heeft zij dat shirtje een week later ook in een andere kleur x_x
    - Ik heb dus die rap uit mijn andere topic helemaal zelf geschreven [/op een regel na dan x_x en die past neit eens goed op de beat] en mijn vriendin waarmee ik samen werkte voor die tekst is HELEMAAL trots op zichzelf en dat lult ze ook de hele tijd aan iedereen dat die tekst vna haar voor muziek ZOOO goed is enz x-x
    en ik word dus echt Helemaal gek van al die shit


    We can only learn to love by loving.

    Ooow damn >.<
    Ik zou ook gek komen hoor.

    Ik haat het al wanneer mijn vriendin dezelfde trui (in ander kleur) koopt (;


    Never run out of reasons to smile...

    wow!
    mijn vriendin doet ook alles na!
    Ik heb schoenen gehaald, een week later had ze die ook!
    Ik had een rode jas gehaald 2 weken later had zij de blauwe ervan en ze zei nog dat ze de rode niet kon vinden. 0.o
    We zijn shoppen met ons ouders, haar moeder laat een shirtje zien, ik zeg; ik vind hem wel mooi. ze zegt; jaaaa ik ook. ik zeg; maar niet zo. zij zegt; neee hé, ik neem hem niet!
    zwaaaar irritant..
    en een ander vriendinnetje,
    die loopt als een hond achter me aan en ze liegt alleen maar en het is een fcking ego-tripper.


    So far away..

    ik kan daar ook niet tegen^^ kzou echt vet boos worden :x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat soort mensen weet ik altijd met trots te negeren en daar ben ik later ook vanaf :)


    Life is hard and then we die

    Dat soort mensen weet ik altijd met trots te negeren en daar ben ik later ook vanaf :)


    ja maar dat zijn nou juist wel de meisjes waar ik echt heel veel om geef die nu opeens zo gaan doen..


    We can only learn to love by loving.

    Nou probleem 1 is makkelijk op te lossen: meer met haar omgaan
    Probleem 2: eerlijk zeggen dat je dat niet leuk vindt en als bijv. haar familie het heeft gekocht laten rusten. Maar als zij het heeft gekocht, zeggen dat je het niet leuk vindt. En zie het als een compliment
    Probleem 3: Ook zeggen dat je het niet leuk vindt dat ze met de eer ervandoor gaat. Miss kan je ook dreigen. 'Als jij nu niet je mond houdt vertel ik dat ik die rap heb gemaakt en ik heb bewijs.'

    (...)

    ja maar dat zijn nou juist wel de meisjes waar ik echt heel veel om geef die nu opeens zo gaan doen..
    Waarom zeur je er dan over? Ik bedoel, als je om ze geeft, moet je ook een beetje begrip kunnen tonen voor meisjes die hun eigen stijl proberen te creeëren. Je begint bijna altijd met iemand anders volgen, maar later creeëren ze dan zelf een stijl. Ik bedoel, hoe oud zijn ze, 12? Dat is heel normaal gedrag.


    Life is hard and then we die

    Kuttie.
    Ik zou even niks van ze aantrekken en dan, als het niet werkt, SCHREEW JE GWN KEIHARD IN HUN OOR DAT JE UBER GEK VAN ZE WORD EN DAT ZE WEL NORMAAL MOETEN DOEN, ANDERS SPRING JE NOG VAN EEN FLAT.

    t' is streng, maar rechtvaardig. Zeg wat je denkt.


    hoi.

    Kuttie.
    Ik zou even niks van ze aantrekken en dan, als het niet werkt, SCHREEW JE GWN KEIHARD IN HUN OOR DAT JE UBER GEK VAN ZE WORD EN DAT ZE WEL NORMAAL MOETEN DOEN, ANDERS SPRING JE NOG VAN EEN FLAT.

    t' is streng, maar rechtvaardig. Zeg wat je denkt.


    Of je praat gwn rustig met ze.. Een voor een.

    Dat eerste voorbeeld herken ik zo damn hard. :Y)


    A. ikmisje.

    Ik herken 1&2 ('x
    1 is lomp. Alsof je 'van haar' bent. n_n
    en 2: Doe gewoon eens iets lelijks aan en zeg dat je dat 'prachtig' vindt. Als zij het dan ook aandoet, kan je misschien nog eens lachen? x)

    x


    Don't be a drag, just be a queen.

    Kut kinderen!
    Damn, zeg tegen ze wat je ervan vind.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn beste vriendin claimde me eerst ook, maar na veel gepraat enz. doet ze dat eindelijk niet meer.. =.=
    Idd, irritant, die mensen die alles van je nadoen enzo, zoiemand hadden wij altijd in de klas. Maar dan voelde ze zich weer te góed voor mij ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    Omg mijn vriendin niet maar mijn nicht doet egt alles maar dan ook ALLES na wat ik en mijn andere nicht ook hebben!:S ze probeerde zelfs relatie een te beginnen met ex van mij nadere nicht:| en ze werd ook inene TH fan wat mijn nicht ook is, heef tze ook al die posters op haar deur geplakt ze luisterd niet eens naar hun muziek. en ook egt heeel irritant ze probeerd me ook na te doen met donker opmaken enzo nou sorry hoor het lukt haar niet en alles staat mij en mijn anedere nicht toch veel beter x'D